• Ja, gisteren kreeg ik de melding dat er updates waren van Java en Microsoft Windows. Dus ik heb ze geïnstalleerd, de Microsoft Windows heb ik af gebroken want mijn internet ging raar doen.

    In ieder geval sinds die updates heb ik problemen met mijn internet op mijn laptop. Hij start internet wel op, maar ik krijg een andere startpagina en sites laad hij wel maar dat is het. Alles wat was geïnstalleerd, heb ik meteen weer verwijderd. Ik heb een browse clean up en een snelle scan gedaan (van mijn anti-virus programma), dat hielp ook niet.

    Dus heeft iemand nog een idee?(Extensies van de afgelopen 4 weken heb ik ook verwijderd)


    Physics is awesome

    Je kan misschien je internet opnieuw instaleren? Of een andere browser proberen zoals Chrome of Firefox.

    Voor de rest snap ik niet helemaal het probleem, dus is dit de enige oplossing die ik kan bedenken (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Een andere browser helpt niet want dan heb ik hetzelfde probleem. Het probleem is dat hij wel sites wel laad, maar dat ik verder niks met de site kan. Bijvoorbeeld Facebook, ik kan inloggen maar voor de rest kan ik niks want dan wil hij niet laden.

    Mijn browser verwijderen kan ik dus ook niet want dat kan ik hem niet opnieuw installeren.


    Physics is awesome

    Je kan je browser wel resetten bij je instellingen. Werken dingen als Skype ook niet?
    Je kan anders het best even Malwarebytes installeren en die een scan laten doen.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik geen Skype. Ik zal het proberen, dat malware en anders inderdaad even proberen om mijn browser te resetten.

    Bedankt!


    Physics is awesome