Hallo! Zoals de titel al verklaart, heb ik rolletjes nodig. Ik heb namelijk nog eens zin een nieuw verhaal te starten, sinds ik de afgelopen maanden niet echt tijd heb gehad om te schrijven. Nu het dan weer even wat rustiger is, ga ik het doorzetten. Ik ga over twee weken naar Amerika, en wil daarom het verhaal indirect op mijn ervaringen baseren.
Ook al is de noodzaak voor rollen niet heel groot - ik kan het eigenlijk ook wel zelf - wil ik de taak toch nog eens in de handen van iemand anders leggen, omdat ik weet dat sommige van jullie daarvan op kikken. Ik heb het verhaal nog niet tot in de uiterste puntjes uitgewerkt, en daarom zijn de rollen nog een simpele schets gebleven. Als er niemand is die mij zou willen helpen, dan maak ik het uiteraard zelf wel af.
Ik neem aan dat jullie wat achtergrondinformatie nodig hebben van het verhaal. Kort samengevat gaat het over Liam Payne, waarvan de rol niet uitgewerkt hoeft te worden, die niet erg geapprecieerd (of gerespecteerd of hoe je het ook wilt noemen) wordt op zijn school. Hij wordt daarentegen gepest. Het kan dan ook geen kwaad dat hij, wegens het 25 jarig jubileum van zijn ouders, op reis naar Amerika gaat. Daar ontmoet hij de legendarische Arlene. Arlene is gepassioneerd door boksen en doet dit dan ook al sinds haar vijfde levensjaar. Haar vader was ook bokser, maar deze is overleden tijdens een bokswedstrijd waar hij de titel 'wereldkampioen' zou kunnen verdienen. Dit heeft Arlene de motivatie gegeven nog meer haar best te doen, en ze hoopt op een dag in de ring te kunnen staan met de man die haar vader het graf ingeslagen heeft.
Alle andere rollen zijn niet echt noodzakelijk, maar spelen wel een rol in het verhaal. Hieronder vind je een lijstje met rollen die ik nodig heb. De bovenste zijn het belangrijkst; hoe meer naar beneden toe, hoe minder groot de rol zal zijn.
Ik zou graag Engelse namen willen, aangezien het verhaal zich afspeelt in Engeland/Amerika (en ook in het Engels geschreven wordt).
-
-
- 2 pestkoppen (Dace & Cadda)
- 2 schijnheilige/hypocriete "vrienden" van Liam (Vinn & Feldun)
- 2 meelopers van de pestkoppen (Baldric & Ben(iamin))
-
-
- maximaal 5 docenten van Liam
Hier is het lijstje dat ik graag ingevuld zou hebben.
Volledige naam:
Bijnaam:
Karakter:
Uiterlijk:
Biografie:
Extra:
Foto:
Waarschuwen?
Ook al komen de andere jongens van 1D officieel niet in het verhaal voor, zou ik het niet erg vinden als ze gebruikt worden bij de rollen, zolang ze maar ook echt aan de rol die ik nodig heb, worden aangepast. Verder heb ik niets meer op te merken.
Alvast hartstikke bedankt!
[ bericht aangepast op 19 april 2014 - 23:43 ]
You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.