Huawei is een merk dat uit China komt en bezig is zich in Europa te vestigen. Een heel goed merk uit mijn ervaringen. Heb zelf een wat oudere Huawei tablet thuis liggen.
Ik, persoonlijk, raad de Xiaomi Mi2S aan. Xiaomi is een heel bekend merk in China en ook veel gebruikt. De Mi2S is de wat oudere versie van de Mi3 (de nieuwste op dit moment). Hij is rond de 250 euro en verslaat de Samsung Galaxy S4 in een performance test (oftewel, hij is beter). De telefoon heeft een 4,3'' inch scherm (kleiner dus dan een S4), maar ik heb daar nooit een probleem mee gehad. Ik hou niet van grote telefoons Ik heb hem zelf al een half jaar en ben er nog steeds heel heel blij mee. Hij werkt echt heel erg snel, werkt heel soepeltjes en is gewoon awesome!
Tweakers heeft de telefoon ook een hoge score gegeven, toen ze hem getest hadden met 2 andere Chinese telefoons en vergeleken met merken die hier bekend zijn.
Als 250 euro te duur is, kun je altijd voor de Xiaomi Hongmi gaan. Dat is het "kleine" broertje van de Mi2s. Kleine staat tussen aanhalingstekens, doordat het beeldscherm een stuk groter is. Helaas blijft de Hongmi in specificaties wel achter, dit doordat het een wat goedkopere processor heeft en een kleiner werkgeheugen. De telefoon is hierdoor wat langzamer, maar alles behalve langzaam. Ook de camera en de ingebouwde opslagruimte is minder. Natuurlijk kun je de opslagruimte vergroten d.m.v. een SD-kaartje (iets wat niet kan bij de Mi2s). Voor de rest zijn de specificaties van de Hongmi hetzelfde als de Mi2s.
Nikki heeft deze telefoon en is er erg blij mee
Gebruikers reviews kun je hier vinden
[ bericht aangepast op 7 april 2014 - 20:33 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.