Ik heb sinds kort een oud verhaal weer opgepakt. Hier even een korte beschrijving:
De 17 jarige Laura Vink, komt net uit haar examens. Dat betekent vooral, genieten van een eindeloze vakantie. Om haar studie hoeft ze zich geen zorgen te maken. Want ze is al eerder aangenomen op haar toekomstige opleiding Diermanagement. Deze opleiding gaat ze volgen, samen met haar vriendin Sanne. Toch loopt de vakantie, en de opleiding niet zo soepel als Laura verwacht had. Laura haar moeder wilt scheiden vanwege huishoudelijk geweld. Laura wordt regelmatig geslagen door haar vader nadat hij steeds vaker dronken thuis komt, maar zo makkelijk laat hij zich niet wegjagen. En ook op haar opleiding krijgt Laura het aan de stok met Noah, een verwaand meisje uit haar klas. Laura voelt zich gelukkig nog wel op haar gemak met haar baantje bij de voetbalkantine, waar ook haar vriend voetbalt. Maar wanneer hij een fataal ongeluk krijgt, beland Laura in een diepe, eenzame put.
Welke rollen heb ik nog nodig.
- Vriend van Laura ''zonder tattoo's, piercings etc. Ook geen baard snor en rond de 18 jaar.''
- Vriend van de vriend van Laura
- Moeder van Laura
- Vader van Laura
- Medewerkster voetbal kantine 1 -het liefst een meisje rond de 18/19/20
- Medewerkster voetbal kantine 2
- Baas voetbalkantine
Wat wil ik weten:
Naam -
Leeftijd -
Karakter -
+ een plaatje van die persoon
Opmerkingen:
Alsjeblieft géén hele beroemde mensen. -Zoals Robert Pattinson, 1D, Justin Bieber, Ariana Grande etc..-
Laura zelf heeft blond haar, dus het liefste zou ik de ouders ook blond haar willen geven.
Hurry up, We're dreaming!