• Hallo allemaal :)
    Dit is de eerste keer dat ik hier, eindelijk, eens iets post. Ik durfde het steeds maar niet, hehe x) Silly me.
    Maar vond toch dat het eens tijd werd om te kijken wat jullie vinden van een idee van mij dat mij net te binnen schoot. Dus ik ga dat hier nu uit typen en dan hoor ik graag wat jullie ervan vinden enzo. :$

    ---

    De # zonen van de duivel beginnen op zijn zenuwen te werken. Er zijn vele dames die alles voor hen zouden willen doen en ook een oogje op hen hebben, maar zijn zonen vechten veel liever dan dat ze omkijken naar een vrouw. Wanneer ze het zo bond maken om de vrouwen die hij voor ze uitnodigt steeds weg jagen met hun gevechten stuurt hij ze naar de aarde en neemt hun krachten af. Alleen als mensen hen leuk gaan vinden, of dit nou vriendschappelijk is of liefde, krijgen ze stukje bij beetje hun krachten terug. Maar pas als zij verlieft zijn op iemand, en dit durven toe te geven aan die persoon zullen zij hun volledige krachten terug krijgen in de hoop dat zij hier iets van leren.

    Eventueel extra als dit hierboven te saai/weinig is wat me tijdens het typen te binnen schoot xD:
    De meeste mensen weten echter niks af van demonen, en krachten die hemel en aarde doen beven zal een normaal mens doodeng vinden.. tja, niks is zo makkelijk als het lijkt. Een handvol mensen weet echter wel van demonen af, en de meeste hiervan zijn dan ook demonen jagers met speciale wapens die demonen pijn doen/vernietigen. Zij weten echter eerst ook niks van de zonen van de duivel, ze zijn immers hun krachten kwijt. Maar als zij vriendschappen beginnen te vormen en hun krachten langzaam terug krijgen.. zit je als demonen jager dan in een tweestrijd als je de demon waarvan je weken/maanden dacht dat hij een mens was heel aardig/leuk vond. Of schuif jij dat zo aan de kant...

    Xx