Klopt wel ja, no offense, maar er zijn een aantal 1D (en soortgelijke) stories met echt hoge abogetallen waar, als je er nog niet eens kritisch naar kijkt, je echt zoiets hebt van: waarom heeft een originele fantasy story met echt een goed plot en ontwikkeling van de personages minder aandacht dan het honderdste liefdesverhaal over een OC die op een dramatische wijze samen met een lid van 1D komt?
Er is niets mis met die verhalen zelf, maar ik zie ook wel liever wat aandacht voor de mensen die het lukt eigen personages met leuke karaktertrekjes, minpuntjes, hobby's, verscheidende houdingen tegenover onderwerpen en dergelijke te maken. Uit ervaring kan ik zeggen dat het echt leuk is als lezers favoriete personages uit je verhaal hebben en ze ook aanmoedigen naarmate hun zoektocht moeilijker wordt, dus zou ik ook wel willen dat er meer van dit soort "enthousiaste lezers" iets makkelijker bij de verhalen kunnen komen. Ik bedoel, ik kan een hoofdstuk activeren, maar iedere keer als ik een nieuw hoofdstuk heb, zijn er al 10 1D stories me voor en verzuipt mijn verhaal tussen al die titels.
Dit komt misschien van best ver weg, maar volgens mij zou ik een fantasy story met 1D als hoofdpersonen kunnen schrijven en dan zouden de meeste fans alleen maar lezen vanwege 1D zelf, en niet vanwege het verhaal...
[ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 13:45 ]
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.