• Hallo!

    Ik maak veel gebruik van to do-lists. Dan hoef ik maar één keer te bedenken wat ik moet doen en kan ik daarna gewoon de lijst af werken. Nieuwe dingen komen dan weer onderaan.
    Met handgeschreven to do lists wordt het vervolgens nog overzichtelijk, met doorgekraste to do dingen, omdat ze niet meer hoeven of al gedaan zijn. Ook wordt het een probleem als je naderhand de volgorde wil veranderen.
    Nu heb ik op mn windows 8 PC een to do app, waarin je zo leuk met tegeltjes kan schuiven *O*

    Gebruik jij to do lists?
    Hoe gebruik je ze?
    Wat vind je de voor en de nadelen?

    Tell me _O_

    Ik gebruik ze wel soms, maar ik kan me er nooit aan houden. Op mijn lijstje voor dit weekend stonden veertien dingen, waarvan ik er tot nu toe vier heb gedaan. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik gebruik geen to do list, ik weet toch dat alles wat ik erop zet niet gebeurd.(krul)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik maak geen gebruik van zulke lijstjes, omdat ik weet dat ik me niet aan het lijstje ga houden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hee tof! Ik ga even kijken of ik ook die app kan downloaden! To-do lijstjes zijn altijd wel handig. (To-stop trouwen ook)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ja, ik gebruik ze heel vaak, haha. Vooral voor m'n huiswerk, en dat werkt eigenlijk best wel goed. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik maak ze wel, maar ik houd me er niet altijd aan.
    ik heb wel van die plaknotities op m'n bureaublad staan, dan weet ik in ieder geval wel wat ik nog moet doen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb soort van to do list.. 3 stuks. Die heb ik op een A3 geschreven en boven mij bureau hangen.
    Dingen die ik wil tekenen, dingen die ik wil herkijken en als laatste een soort van bucket list ;d. Dingen die ik wil bereiken qua leren & dingen waar ik voor moet sparen ;d.
    Een To do list als huiswerk of dingen die ik die dag moet doen werkt voor mij niet ;d. Hou me er nooit aan. Misschien moet ik dat eens gaan leren


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb een to do boekje van de hema. Ik vind het heel handig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik probeer het weleens, maar ik houd me er nooit aan [x


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Parachutes schreef:
    Ja, ik gebruik ze heel vaak, haha. Vooral voor m'n huiswerk, en dat werkt eigenlijk best wel goed. ^^


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik maak ze niet, want ik heb de discipline niet om me eraan te houden. Bovendien zijn ze meestal zo lang dat ik in paniek raak en ze weer verscheur, dus om papier te besparen doe ik het maar gewoon niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik gebruik Wunderlist op mijn telefoon ervoor, ook handig. :3


    Your make-up is terrible

    Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar ik hou me er toch niet aan, dus laat ik het maar zitten, dan spaar ik nog wat tijd om die dingen effectief te doen :p


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik maak ze altijd in mijn hoofd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cresseyde schreef:
    Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar ik hou me er toch niet aan, dus laat ik het maar zitten, dan spaar ik nog wat tijd om die dingen effectief te doen :p


    16 - 09 - '17