• Volgens mij staat het wel juist hier en anders mijn excuses.

    Ik heb dus een leuk jurkje gevonden op de website lightinthebox, maar dat is dus alleen bestellen. Nu wilde ik even vragen of er al mensen zijn die ervaring hebben met het kopen op deze site? Ik ken de site verder niet, maar ik wil dus wel graag weten of deze site betrouwbaar is, voor ik er echt iets ga bestellen.

    Alvast bedankt!


    16 - 09 - '17

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 18:51 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb nog nooit van die site gehoord.

    Misschien helpt dit: Ervaringen van anderen etc.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik heb nog nooit van die site gehoord.

    Misschien helpt dit: Ervaringen van anderen etc.


    Dankje, ik ben zelf ook al op internet aan het zoeken naar reacties van andere.


    16 - 09 - '17

    Het is een site die hoort bij Mini In the Box, waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb. (:


    Because I love him, do I need another reason?

    Ja, ik heb daar vorig jaar een tiara bij gekocht ^^
    Hij was heel prima kwaliteit, ook niet te duur, en voor zover ik me herinner was alles prima in orde qua bestelling en levering (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bedankt beide om te reageren (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb er één keer iets besteld, voor acryl nagels. Er zaten ook vloeistof flesjes bij in. Helaas lekte dus één van die flesjes, ik weet niet of dat van tevoren al was of onderweg, maar goed ik kon dus een paar items regelrecht de prullenbak in gooien. Nu is dat ook echt troep om mee te werken en is vloeistoffen opsturen altijd een risico. Maar de producten waren verder geweldig en van goede kwaliteit. En met een jurkje kan er op zich niet veel gebeuren ^^

    Bedankt voor de reactie.


    16 - 09 - '17

    Mijn moeder bestelt zo nu en dan bij Light in the box, en dan vooral schoenen aangezien ze maatje 32 heeft, en ze is toch altijd tevreden. Een vriendin van haar bestelt er momenteel veel voor haar trouwerij, en ook daarover schijnt ze tevreden te zijn.
    Waar je wel mee moet opletten zijn de extra kosten die erbij komen in verband me de douane, de invoerrechten. Die vriendin van m'n moeder had daarover heen gelezen en vond het maar 'raar" dat ze iedere keer bij moest betalen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Bedankt voor de reactie en over die invoerrechten had ik al iets gelezen, dus daar ben ik van op de hoogte.


    16 - 09 - '17

    Valkyries schreef:
    Mijn moeder bestelt zo nu en dan bij Light in the box, en dan vooral schoenen aangezien ze maatje 32 heeft, en ze is toch altijd tevreden. Een vriendin van haar bestelt er momenteel veel voor haar trouwerij, en ook daarover schijnt ze tevreden te zijn.
    Waar je wel mee moet opletten zijn de extra kosten die erbij komen in verband me de douane, de invoerrechten. Die vriendin van m'n moeder had daarover heen gelezen en vond het maar 'raar" dat ze iedere keer bij moest betalen :'D


    Ik ga het toch even omhoog schoppen hiermee. :'D
    Ze hebben daar hele goedkope helmen voor racefietsen, maar ik vroeg me af hoe vaak er dan invoerrechten betaald zijn? Komt het vaak voor, of weinig?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ga het toch even omhoog schoppen hiermee. :'D
    Ze hebben daar hele goedkope helmen voor racefietsen, maar ik vroeg me af hoe vaak er dan invoerrechten betaald zijn? Komt het vaak voor, of weinig?


    Daarvoor kun je het beste bellen met de douane, omdat het ook afhankelijk is wat je besteld hebt. In principe betaal je altijd invoerrechten, maar dat hangt ook van het gewicht en zo af.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ga het toch even omhoog schoppen hiermee. :'D
    Ze hebben daar hele goedkope helmen voor racefietsen, maar ik vroeg me af hoe vaak er dan invoerrechten betaald zijn? Komt het vaak voor, of weinig?


    Het hangt af van hoe groot en hoe zwaar je pakket is. Ik heb het ergens gelezen door het op te zoeken op internet, maar das al even geleden natuurlijk.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Het hangt af van hoe groot en hoe zwaar je pakket is. Ik heb het ergens gelezen door het op te zoeken op internet, maar das al even geleden natuurlijk.

    Ja en ook wat je gekocht hebt. Als je bijvoorbeeld sigaretten koopt, zal je meer belastingen moeten betalen dan wanneer je iets koopt waar geen invoerrechten op staan. Dan betaal je gewoon niets. Ik denk dat je wel kunt opzoeken op wat hoeveel procent belastingen worden gevraagd.


    Let the Night embrace you

    Smilodon schreef:
    (...)
    Ja en ook wat je gekocht hebt. Als je bijvoorbeeld sigaretten koopt, zal je meer belastingen moeten betalen dan wanneer je iets koopt waar geen invoerrechten op staan. Dan betaal je gewoon niets. Ik denk dat je wel kunt opzoeken op wat hoeveel procent belastingen worden gevraagd.


    Ik koop constant sigaretten uit Moldavië, maar daar betaal ik nooit extra over. Dit is lastig.


    Your make-up is terrible