• Dit idee komt 100% van Squirrelpaw Ik maak nu even alleen de topics aan ^^


    DreamerN maakte deze prachtige cover!!

    RPG over fantasie wezens die leven in The Enchanted Forest.
    Ze worden opgejaagd door Fighters en moeten alles doen om te overleven.
    Er kunnen groepen ontstaan die elkaar kunnen helpen want de wezens hebben niet echt een hekel aan elkaar (wat natuurlijk wel kan zijn)


    Omgeving:
    The forest.
    Klik, klik
    Het bos bestaat uit hoge bergen en diepe dalen. Er zijn hoge besneeuwde bergtoppen en moerassen die diep in de dalen liggen. Je karakter mag overal wonen.


    Het dorp.
    Klik
    In het dorp kunnen alleen de mensen wonen. Ook kunnen er Fighters wonen, maar die kunnen ook dichtbij het bos wonen om ieder wezen te doden. Het dorp bestaat uit oude huizen die gemaakt zijn van hout. Huizen waar rijke mensen in wonen zijn gemaakt van steen. Ook is er een kasteel waar de koninklijke familie woon.






    Rollen:
    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)

    - Werewolf

    - Vampire

    - Witch

    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)

    - Fighter: Deze beschermen de mensen tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.


    Were-Cats
    Idrille Mila Chalant ** DreamerN 2,1
    Joachim "Jona" James ** Kerspatchico 3,1

    Werewolf
    Gereserveerd Dragonista
    Sophie Josephine Thrones ** Raccoon 2,1
    Katelynn Megan Crowley ** Dangerx 3,1

    Vampire
    Juliëtte Rose Thompson ** VladiFerr 1,1
    Gereserveerd BarnOwl
    Gereserveerd WinterLove8

    Witch
    Gereserveerd WinterLove8
    Gereserveerd BarnOwl
    Calder Alistair Gold. ** DreamerN 2,1

    Human
    Gereserveerd Ranmaru
    Wibrand Jefferson ** Kerspatchico 3,1

    Fighter
    Gabriel Markus Jones ** Raccoon 2.1
    Jane Moriah Reed ** VladiFerr 2,1




    Regels:
    •De karakters kunnen niet allemaal 16,17 of 18 jaar zijn. Graag variatie in de leeftijden.
    •Minimaal 150 woorden.
    •Geen andere personages verwonden of doden, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    •Niet iemands karakter besturen.
    •De topics worden allemaal aangemaakt door Squirrelpaw Behalve deze hehe ^^
    •Géén Mary-Sue's. Niemand is perfect en kan alles etc.
    •Max 2 personages.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 2:32 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    DreamerN schreef:
    (...)

    {Het is niet per direct logischer om het in vroegere tijden af te laten spelen, er zijn namelijk ook genoeg soortgelijke dingen die zich ook in deze tijd afspelen.}


    [is dit nu een soort van hint? Haha. Of kan het nu gewoon zo blijven staan zoals ik alles heb ingevuld. Want echt mensen. Ik heb best erg mijn energie hier in gestoken ^^]


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    [is dit nu een soort van hint? Haha. Of kan het nu gewoon zo blijven staan zoals ik alles heb ingevuld. Want echt mensen. Ik heb best erg mijn energie hier in gestoken ^^]


    Ik heb alle rollen nog eens doorgelezen en niemand zou echt iets hoeven te veranderen... Sommigen hebben ook gewoon een aantal dingen die meer hedendaags zijn en anderen hebben dingen die weer meer 'Ouderwets' opgevat kan worden en dat kan, het bos kan vol staan met oude hutjes en huisjes en er zijn hedendaags ook nog genoeg oude steden, dus die plaatsjes en zo kunnen ook gewoon blijven.
    Het enige wat eventueel veranderd moet worden is dat zinnetje weg (;


    Credendo Vides

    { ikzelf vind het makkelijker in een rpg in hedendaags als het er ook echt bij past. Ik zit nog in mijn hoofd met de vorige en daarbij speelden we eigenlijk gewoon hedendaags. Ik weet hoe het voelt dat als je ziek bent en aan iets hard werkt en het vervolgens niet wordt geaccepeertd. Ik zit namelijk zelf met pfeiffer thuis en kreeg op een rpg commentaar over hoe mijn verhaal ging (deze ging over avatar dat zich afspeelt NA Korra). Ik wee dat het kut is al mensen oordelen, maar je hoeft ook niet elke dag zoveel uur er mee bezig te zijn. Ze begrijpen best als je er even niet bent en je rust neemt. Ik moet met deze ziekte extreem veel rust hebben en mag niet stressen, dus als je gewoon uitlegt wat je situatie is, is er begrip voor}


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [hmm ja oke. Dan laten we het gewoon in deze tijd afspelen. Daarbij, ik had echt pas door dat de vorige RPG hiervan zich afspeelde in hedendaagse tijd halverwege de RPG hehe... Maar ik heb zeg maar de geweldige spierziekte HMS waardoor ik elke dag pijn heb, maar wel gewoon altijd dingen wil doen en in de puberteit komen heerlijke bijsympthonen bij zoals migraine, duizeligheid en bijna flauwvallen. Die bijsympthonen zijn nu een stuk minder aan het worden, maar ze zijn er nog wel. Dus dat is zeg maar mijn situatie :\ Dan weet iedereen dag eventjes, maar ik zal dat zinnetje weg halen en gewoon mijn mondje dichthouden haha. Veel plezier met de RPG en laten we nu gezellig van start gaan!!!]


    "Rebellion's are build on hope"

    { Ik was je ook niet aan het afzeiken hoor O.o Ik maakte alleen even dat punt, als het wel zo op je over is gekomen, dan excuses.
    Maar wel fijn voor je dat de bij symptomen aan het verminderen zijn.

    Ik post vanavond denk ik de eerste post met Calder (: Moet ik hem eerst nog even opdiepen en eventueel aanpassen. }


    Credendo Vides

    (Noëlle, ik vind dat al het werk dat je erin hebt gestoken, zeker een knuffel verdient ! ;3 Het is echt leuk geworden, ondanks je ziekte. Misschien is het beter om het nu inderdaad toch in de hedendaagse tijd te spelen, maar met een leuke ouderwetse touch ;3 En ik zal zo mijn post schrijven ! ^^)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 20:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sophie Josephine Thrones

    Met een hand ging in door mijn rode haren terwijl ik op een rotstuk zat na te denken. Ik moest dringend eten hebben, dus ik kon naar de stad gaan, maar simpelweg het bos uit glippen terwijl de fighters hier waren was niet zo simpel. Ik hoopte echter dat er iemand was die met me mee wilde naar de stad. Of misschien kon ik gewoon naar de stad, een jongeman rond mijn vinger winden en er dan vandoor gaan met zijn geld. Dat was ook een goed plan en veel gemakkelijker. Ik winde een lokje om mijn vinger heen en keek even voor me uit. Het bosgebied liet me altijd zuiver denken. Een zachte zucht verliet mijn lippen terwijl ik opstond en rustig wegliep richitng de stad hopend iemand tegen te komen, die geen fighter is. Ik had namelijk geen idee of ze me ooit hadden gezien of niet, maar ik was liever een onbekende hier dan bekend te staan als weerwolf.

    (Wie voor Sophie of Gabriël?? :3 Sorry voor het korte stukje trouwens, ik wist niet meteen wat te schrijven. )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Calder Alistair Gold~24~Witch~In het bos

    Voetstap voor voetstap zette ik vooruit, niet echt oplettend waar ik liep.
    Met mijn handen in mijn zakken liep ik fluitend tussen de bomen van het bos door, iets wat ik graag deed als ik me verveelde.
    Oylevin was weer eens weg, hij had na een dag en nacht aan constante onderzoek genoeg informatie gehad om weer iets op het spoor te zijn, wat hij binnen drie tot zes dagen dacht te hebben bemachtigd, wat zo maar eens kon.
    Mensen kijken naar films als Indiana Jones, mensen die denken dat ze het allemaal snel kunnen, maar wij, wij kunnen het pas snel en het zou me dan ook niets verbazen als hij binnen nu en een uur alweer voor mijn neus zou verschijnen terwijl hij nog maar twee dagen weg was, op zoek naar een waardevol object op het eiland Fiji.
    Half verdorde bladeren knisperden onder mijn voetzolen terwijl ik nonchalant verder liep en het deuntje dat ik floot veranderde van ‘Do you hear the people sing.’van de menselijke musical Les Miserable naar een deuntje van de evenals menselijke film Hanna ‘The devil is in the Details.’
    Ik hou gewoon van menselijke films, hoe ze de special effects voor elkaar krijgen, de soundtracks eronder.
    Als een groep heksen een film gaan maken zijn de special effects saai, ook al zien ze er spectaculair uit, maar je weet dat ze echt zijn en dat het gewoon simpele trucjes zijn die sommige peuters al gewoon kunnen binnen de gemeenschap.
    Mijn mobiel trilde en het bekende getingel zorgde voor een grijns op mijn gezicht.
    Daar zul je hem hebben hoor.
    “Oylevin, wat is er ?” ik moest mijn lach inhouden toen ik aan de andere kant het kenmerkende gezucht hoorde van mijn beste vriend, hij vond het nooit grappig als ik hem bij zijn volledige naam aansprak, hij had veel liever Vin, of Oy.
    “Ik heb het beeld van Khalisha gevonden, het beeld is zwaarder dan ik ingeschat had, weegt zeker rond de vier kilo, massief goud waarschijnlijk, en…”
    Maar ik kapte hem halverwege af. “Kom gewoon naar huis, dan bespreken we het daar wel.”
    Een goedkeurend geluid aan de andere kant. “Dan is er een grote kans dat je me alweer treft met het avondeten.” En zonder verder nog iets te zeggen hing hij op.
    Nu geheel in mijn nopjes liep ik verder, nog steeds fluitend.
    Het pad voor mijn voeten begon steeds duidelijker te worden, wat erop wees dat ik de omgeving begon te naderen die wees op de naderende buitenkringen van het dorp.
    Er kwam rook uit het karakteristieke huis dat gebouwd was uit lagen steen, met vakwerkmetselwerk en een rietendak, dat er met zorg was opgehesen en bevestigd.
    De deur stond al uitnodigend open, alsof ze al op me aan het wachten waren.
    Het was weer eens tijd om een bezoek aan mijn familie te brengen.
    Zoals gewoonlijk rook het er weer eens heerlijk, naar vers gebakken appeltaart, de kruidige geur van kaneel hing nog als een damp in de lucht, alsof de stenen zelf die geur op wouden nemen in diens materiaal en zo het huis voor altijd zou laten ruiken naar dat specifieke specerij.
    Mijn twee broers zaten samen op de bank, zoals gewoonlijk tegen elkaar te gamen, één of ander menselijk schietspel genaamd Call of duty en de stemmen van mijn ouders hoorde ik in de keuken.
    Ik prevelde een klein bezwerinkje wat zicht uitte in een ophoping van stof wat een vogeltje vormde dat met diens ruisende stofvleugels de keuken in vloog en op het aanrecht neerzeeg.
    Direct draaide mijn moeder zich om. “Calder, wat een aangename verrassing!”
    Met z’n allen en de appeltaart gingen we in de woonkamer zitten en moeder snerpte de jongens al snel toe dat ze dat gewelddadige spel toch eens aan de kant moesten leggen en erbij moesten komen zitten omdat ze me toch al niet zo heel erg vaak meer zagen omdat zij altijd ergens anders druk me waren, wat ik hen niet kwalijk nam.
    We praatte over van alles en nog wat, hoe het ging met mijn bedrijfje, al was het voor velen geheim, want het ging niet iedereen aan wat voor een bedrijf Oylevin en ik hadden, voornamelijk niet wat zich allemaal in onze zeer magisch uitgebreide kelder bevond.
    De tijd ging sneller voorbij dan dat me in eerste instantie lief was en met een knuffel en een kus voor mijn moeder liep ik weer naar buiten.
    De zon was van hoog aan de lucht tot lager gezakt en ik stak mijn handen in de zakken van mijn jas.
    Al snel hoorde ik het vertrouwde geluid van de knisperende bladeren onder mijn voeten toen ik me verruimde tot het centrum waar een aantal winkeltjes waren.
    De bakker met diens overheerlijke koekjes, velen magisch, velen niet.
    Met een grijns op mijn gezicht murmelde ik iets binnensmonds en voor ik er erg in had, had ik de marsepeinen muizen op een taart tot leven geroepen, die zich nu een weg baanden door de cakelaag heen en om elkaar heen drentelden.
    De verrukte kreten van de bakker waren duidelijk te horen terwijl ik me omdraaide om mijn weg naar huis weer te vervolgen, ik had daar nog een goed boek liggen dat ik echt uit wou lezen.


    Credendo Vides

    Joachim "Jona" James ~Were-Cat
    Ik dook omlaag en sloop laag tegen de grond naar de struik voor me waar ik mijn gehele lichaam achter kon verbergen. Tijdens deze bewegingen had ik mijn blik niet van mijn prooi laten wijken. De herten stonden nog steeds te drinken bij het meer en er werd niet op de kalveren gelet. Deze zouden dan ook een makkelijke prooi zijn, ware het niet dat ik veel meer honger had. Na een kort moment van observatie, spande ik mijn spieren aan en schoot naar voren. Bij het geluid van ritselende bladeren keken de herten op zetten de meeste het al op een lopen, behalve de jonge kalveren, die niet precies wisten wat te doen. Een seconde later renden ze achter de troep aan, maar ik was sneller en had al een prooi op het oog gehad. Ik zette mijn nagels in de flank van de ree en trok deze naar beneden. Ze maakte een geluid en rochelde toen ik haar keel opensneed met mijn klauwen. De rest was al verdwenen, maar ik had wel mooi mijn prooi gehad. Ze had toch een redelijke hoeveelheid vlees. Met mijn nagels scheurde ik wat van haar vlees open en begon vervolgens te eten van mijn heerlijke maaltijd.
    Door mijn grootte at ik niet enkel muizen, eekhoorns, konijnen en dergelijke. Mijn lichaam was nu eenmaal te groot om op zo'n kleine hoeveelheden voedsel te leven en het had ook geen zin om constant te jagen op de kleinere dieren wanneer er zoiets ongewoons als dit zich voordeed. Het kwam dan ook niet vaak voor dat er zo'n grote kudde zich op een plaats vestigde om zo lang te drinken. Ik had geluk gehad - voor deze ene keer dan toch.
    Toen ik klaar was met eten, liet ik het karkas van het dier achter en lukte mijn voorpoten schoon. Daarna vertrok ik en rende richting mijn houten huisje - of toch eerder mijn ouders huis. Naar binnen ging ik echter niet. Ik klom in de oude eikenboom voor het huisje en liet me daar op een dikke, stevige tak rusten, mijn staart erover bungelend. Ik legde mijn kop op mijn poten en staarde voor me uit.

    Wibrand Jefferson ~Mens


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Juliëtte Rose Thompson

    Rustig liep ik door het bos terwijl ik mijn nagels bekeek. De rode kleur was geen nagellak en ik keek er naar met een glimlach terwijl ik op mijn wijsvinger begon te zuigen. Het opgedroogde bloed van gisteravond barste los op mijn tong en deed mijn smaak papillen dansen. Ik grinnikte toen ik moest denken aan het verschrikte gezicht van de man toen ik mijn tanden in zijn nek had gestopt. Hij was voor mijn charmes gevallen en dat was een domme fout. Ik had zin in nog een jacht. In nog een bezoekje aan de stad. Ik liep langzaam in de goede richting van de stad en lette er goed op dat ik niemand tegen kwam die een Fighter was. Af en toe vroeg ik me wel eens af wat voor kick ik zou krijgen van fighters bloed, maar het risico nemen zat er niet in. Ik had er gewoon geen zin in. Ik liep rustig door terwijl ik bedacht wat voor 'prooi' ik zou pakken. Een kind? Een vrouw? Ik wist het nog niet. Plots hoorde ik een geluid en ik spitste mijn oren om te luisteren. Ik zag een rood harig meisje lopen die ik herkende als Sophie. Een weerwolf meisje. Ik klom een boom in en sprong van tak naar tak en stopte bij de boom waar ze net langsliep. Ik klemde mijn benen om de tak en liet me ondersteboven hangen.
    'Aan de wandel?' vroeg ik, terwijl ik rustig op mijn kop hing.


    "Rebellion's are build on hope"

    Sophie Josephine Thrones || Werewolf

    Toen mijn versterkt reukvermogen, de geur van bloed rook, keek ik even op. Het kwam iets van de zuidelijke kant. Hoeveel zin ik ook had om daar eens rond te snuffelen en een hapje mee te pikken, besloot ik me niet te laten afleiden. Het kon evengoed een fighter zijn, of een werecat die zijn prooi al binnengesmokkeld had. Helaas was ik wat minder lenig dan die katten, ik voelde me nogsteeds beter dan hen. Ik haalde weer kort mijn vingers door mijn haren en wandelde rustig door. Het stille geruis van takken die ritselden en zacht kraakten, lieten me weten dat er iemand me aan het volgens was, via de bomen. En ik schrok dan ook niet op van het feit dat ze in de boom naast me hing. 'Aan de wandel?' vroeg ze rustig, terwijl ze onderste boven ging. Een zacht lachje rolde over mijn lippen en daarna keek ik haar aan met mijn donkere kijkers. "Ja, en jij? Aan het hangen?" vroeg ik iets sarcastisch aan de vleermuis. Ik kende haar wel, haar naam was Juliëtte en af en toe kwam ik wel eens met haar overeen. Maar nu had ik geen zin in domme opmerkingen. "Hang je daar de hele dag of wilde je nog wat gaan doen?" vroeg ik wat bot tegen haar terwijl ik een wenkbrauw optrok. Ik haalde zuchtend mijn schouders op en keek haar kort aan. "Als je zin hebt, kun je mee naar de stad met me? " stelde ik dan voor, aangezien ze ook goed was in mensen misleiden enzo


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katelynn Megan Crowley || Werewolf


    De wind raasde zacht door de bomen. De wind worstelde zich door de bladeren heen en dat maakte een ritselend geluid. Het verborg mijn eigen geluid. Het geluid van wolvenpoten die zich plaatsten op blaadjes en takjes. Mijn grijze vacht leek net zilver in de zon. Het voelde fijn zo, de zon schitterde op mijn vacht en het voelde warm. Mijn goude ogen keken rond in het bos. Ik slikte even en veranderde terug in mijn mensenvorm. Ik haalde een hand door mijn haar en glimlachte. Ik hield van mijn mensenvorm, maar in mijn wolvenvorm voelde ik me echt vrij. Ik grijnste en keek om me heen. Hier ergens in de buurt was mijn huis! Ik herkende het beekje en keek naar de foto van mijn huisje. Ik slikte en liep rustig langs het beekje richting mijn huis. Ik haalde diep adem en opende de deur van mijn huis. Het was oud, dus de deur kraakte flink. Het was net alsof een heks aan het kraaien was, tenminste zo klonk het. Ik merkte dat ik eigenlijk best veel ruimte had voor mij alleen. De woonkamer was nog redelijk goed belicht, voor een oud huis. Vanuit het raam kon ik zo schitterend kijken naar het beekje. Ik slikte en keek naar de koffers en dozen die er stonden. Dus deze moest ik nu allemaal uitpakken en inrichten. Ook moest ik nog verf kopen en lampen. Ik schudde mijn hoofd. Nog zoveel om te doen en dat met zoveel ruimte. Ik haalde mijn schouders op en dacht na over welke kleur ik zou doen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 15:24 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [ik had het niet eens door dat ik dat typte terwijl het in de vroegere tijd was xD ik ben slecht in geschiedenis dus het is wel makkelijker voor mij om in deze tijd te doen]


    May StarClan light your path.