• Hey, ik ben een nieuwe story aan het schrijven. En ik ben een titel nodig zelf kan ik niet zo snel wat bedenken. En ik kan uit een paar dingen niet zo goed kiezen dus willen jullie me daar ook even mee helpen ?

    Welke jongen(s) moet ik gebruiken ? ( ze zijn niet beroemd in mijn story ) :
    One direction / The vamps / Logan Lerman

    Naam hoofdpersoon ? :
    Sapphira
    Saya
    Shifra
    Abbey
    Brayden

    Verhaallijn in het kort ( ik noem de hoofdpersoon nu even A en de jongen(s) even B) :
    A doet mee aan een uitwisselingprogramma. Niet dat ze op tv komt hoor, ze gaat alleen voor een jaar naar Australië. In Australië is alles heel anders, het eten, de mensen, de school. Kort om A moet er wel even aan wennen. Gelukkig is haar gast gezin heel gezellig en kan ze goed opschieten met haar gast gezin zus.
    A deed in Amerika aan lacrosse, dat is best een ruige sport terwijl A nogal een dun teder meisje is. Maar A is er zeker van dat ze hier ook weer lacrosse wil gaan spelen, wat toch wat moeilijker is dan gedacht. Hier in Australië is er geen meisjes team. Ze zou bij de jongens moeten. B lacht haar fataal uit, welk meisje gaat nou lacrosse spelen? Naast lacrosse heeft A ook wel andere problemen, de school in Australië is wat strenger maar heeft ook meer vakken zoals astronomie, archeologie. A vind het maar lastig en al helemaal als er iemand vermoord word en zij een verdachte is. Kort om A krijgt een jaar vol spanningen, liefde en problemen.

    Dus zouden jullie even misschien een titel kunnen bedenken en uit de dingen kiezen die hier boven staan ?
    En als je zo snel geen titel weet kun je misschien altijd even kiezen uit de namen of uit de jongen(s)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    one direction
    saya
    titel
    van amerika tot australie help
    1000 miles from home
    lacrosse koningin
    1 jear 1000 problems
    hoe overleef ik australie

    is dit wat?

    Ik zal het een Onbekende Personen verhaal maken en stiekem vind ik geen van alle namen zo bijzonder.
    Als ik toch mocht kiezen, zou ik kiezen voor Brayden.
    En voor de titel weet ik zo nog niks :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Welke jongen(s) moet ik gebruiken ? ( ze zijn niet beroemd in mijn story ) :
    Ik zou, zoals hierboven, eigenlijk een Onbekende Personen verhaal doen. Maar waarschijnlijk wil je dat niet, dus dan One Direction.

    Naam hoofdpersoon ? :
    Saya

    Titel
    Australian Problems


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Recruit schreef:
    Ik zal het een Onbekende Personen verhaal maken en stiekem vind ik geen van alle namen zo bijzonder.
    Als ik toch mocht kiezen, zou ik kiezen voor Brayden.
    En voor de titel weet ik zo nog niks :W
    dit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque