• Het is voor moderators mogelijk om een poll te maken waarvan de resultaten alleen zichtbaar zijn voor de mod. Misschien is het een goed plan om dit ook voor 'gewone' gebruikers mogelijk te maken? Ik heb meerdere Quizletters gevonden die het ook een goed plan vonden ;). Het scheelt ook heel erg als je bijvoorbeeld een wedstrijd hebt waarbij je het 'publiek' hun stem laat mee tellen. Zij zullen dan veel neutraler hun stem uitbrengen, want je bent altijd bevooroordeeld als je weet wie er op kop ligt en zo.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ben voor.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zou soms best handig kunnen zijn. Bij wedstrijden, etc.


    Tijd voor koffie.

    Lacey schreef:
    Ik ben voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voooorrrr! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zou wel nuttig kunnen zijn, voor.

    Elvenking schreef:
    Zou wel nuttig kunnen zijn, voor.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Lacey schreef:
    Ik ben voor.


    16 - 09 - '17

    Ik zou het handig vinden.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bij ons zit daar nog een ander verhaal aan. =P
    Maar als het om alleen de stemmen niet zichtbaar te zetten gaat, vind ik het oké. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je hebt daar ook sites voor, toch? Net zoals met enquêtes maken.

    Ik weet het niet, ik vind het dubbel. Er kan niet heel veel mis mee gaan, maar ik persoonlijk vind het ook leuk om te weten wat de uitslagen zijn en straks verbergen een hoop mensen dat; zou toch wel jammer zijn, ook al is dat iemands eigen keuze. Ik heb niet echt een reden om tegen te zijn, maar het is meer een onderbuikgevoel dat ik het minder vind, maar het idee op zichzelf is helemaal niet slecht en juist leuk.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 16:08 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben voor, lijkt me wel handig al zou ik het nu niet nodig hebben. Voor wedstrijden misschien.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Elvenking schreef:
    Zou wel nuttig kunnen zijn, voor.


    :)

    Attraversare schreef:
    Je hebt daar ook sites voor, toch? Net zoals met enquêtes maken.

    Ik weet het niet, ik vind het dubbel. Er kan niet heel veel mis mee gaan, maar ik persoonlijk vind het ook leuk om te weten wat de uitslagen zijn en straks verbergen een hoop mensen dat; zou toch wel jammer zijn, ook al is dat iemands eigen keuze. Ik heb niet echt een reden om tegen te zijn, maar het is meer een onderbuikgevoel dat ik het minder vind, maar het idee op zichzelf is helemaal niet slecht en juist leuk.


    Ja klopt, misschien dat het dan wel duidelijk moet zijn vantevoren of het zichtbaar is niet, dat het erbij staat en degene die het aanklikt het dus wel weet.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Marjannee schreef:
    (...)

    Ja klopt, misschien dat het dan wel duidelijk moet zijn vantevoren of het zichtbaar is niet, dat het erbij staat en degene die het aanklikt het dus wel weet.


    Ik denk dat, dat niet zo veel nut zou hebben. Het volstaat al om te schrijven: 'Uitslag niet beschikbaar'. Maar het is meer dat mensen ermee kunnen teasen, door bijvoorbeeld die functie telkens aan en uit te schakelen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ^Hierboven: eventueel, als het enkel voor wedstrijden e.d. zou zijn, kunnen we misschien een afspraak maken? Dat als je een verborgen poll wil, dat je het vraagt aan een mod om die aan te maken. Dan geeft de mod op het einde je de uitslag. Het is misschien omslachtiger, maar dan hoeft Rutger niets meer te programmeren en hoeven andere users ook niet te bang te zijn dat voortaan ALLE polls onzichtbaar zijn.
    Ik weet wel niet hoe haalbaar het is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury