dit is de nieuwe naam van we are rthe champions
We are the champions, my friend
and we'll keep on fighting
till the end
We are the champions
We are the champions
No time for losers
'Cause We are the champions
Of the world
- we are the champions, Queen
Ergens in deze wereld is een plekje, met diverse jonge atleten. Junioren ook wel genoemd. Diverse kinderen van 15 tot 20, die uitblinken in die ene sport.
Elk kind apart is uit huis weggerukt om te trainen, trainen en nog meer trainen. School? Daar heb je geen tijd voor. Vrienden? Die heb je niet nodig, enkel je traingenoten. Uitgaan? Ben jij gek straks krijg je een blessure en ben je niet fit de volgende dag.
Nee, het geen wat voorop staat is trainen in de sport waarin jij uitblinkt, wedstrijden winnen. Maak je land trots, en laat iedereen zien dat jij het persoon bent dat jou land verdedigd tegenover de anderen.
Niet iedereen zal hier vrijwillig zitten, ja sommige zullen ervoor kiezen om dit te doen, maar anderen zijn gedwongen bezig, je hebt het talent, dus gebruik het, Verspil het niet, laat zien dat jij een betere bent.
Het gaat dus kort gezegd om een, nog onbepaald aantal, kinderen tussen de 15 en 20 jaar die zijn gezien tijdens het beoefenen van hun sport. Deze kinderen hebben 3 dagen gehad, om hun spullen te pakken, afscheid te nemen en te verhuizen naar deze plek,
het gebouw zelf en de omgeving bevatten alle faciliteiten die je nodig zult hebben om jou sport te beoefenen.
Ik heb geen limiet in personage's maar zorg er alsjeblieft een beetje voor dat jongens/meisjes gelijk blijven
max 4 personage's per persoon
Maar zorg dan ook dat je dit aankunt zonder ze te verwaarlozen
-OOC plaats je tussen haakjes of iets.
-16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
-een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
-Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
- Liefde ruzie drama, alles mag zolang het maar tussen de personages blijft een geen ruzie onderling
-Géén ruzie in deze RPG!
- Alleen ik, (Appelboompje )of Patoloog maken de nieuwe topics! Dit geldt voor speeltopics, maar ook voor praattopics.
wat wil ik zoiezo weten bij je personage?
Nou, iig welke sport hij/ zij beoefent. Maakt niet uit wat, al is het tapdancen, er zijn ook meerdere personen bij 1 sport mogelijk, van mijn part gaan we allemaal rondjes schaatsen...
In elke sport kun je immers uitblinken
leiding
John Smith patoloog
Emma Jane Gibbs - abbysciuto
Meisjes stop op de meisjes!
- Laurinda Pearl Appelboompje
-Abigail Pierce Appelboompje
-Dena Fields Patoloog
-Vanilla GrayPatoloog
-Olivia "Liv" Elena O'Connor annexelsa
-Audrey Gwendolyn Henderson rawiyah
- Dahlia Sijnders 220912
Jongens
-Jeremy Devoné Appelboompje
-Ethan Brooks Patoloog
-Timothy Hale Abbysciuto
- Jackson Rigsby abbysciuto
-Jayden Sam Footter Kathe
-Jason Danny Jones Rayhi
have fun
waar beginnen we, tsja,
een nieuwe ochtend, een nieuwe dag, een nieuwe start. Mensen worden wakker, beginnen met hun ochtend routine en een nieuwe dag bestaat uit trainen trainen en trainen. Het is momenteel 6 uur
Er komen weer diverse wedstrijden aan van diverse sporten en ja, we willen natuurlijk niet onderop eindigen
Kamer indeling
Het verblijf en de omgeving
[ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 19:21 ]
You didn't even hear me out , You never gave a warning sign