• Bianca is vijftien als ze Benjamin tegen het lijf loopt. Ze is op slag verliefd, maar één ding zit haar in de weg om haar liefde te verklaren. Benjamin is een drugdealer en alles aan hem is allesbehalve betrouwbaar. Misschien opwindend, maar aan het eind van de dag is zijn wereld vooral onveilig. Als Benjamin op een dag zichzelf in de nesten heeft gewerkt en zijn schulden maar blijven opstapelen, vraagt hij iets van Bianca dat geen man van een vrouw hoort te eisen. Hij wil dat ze haar maagdelijkheid verliest aan Carlos, de leider van Benjamins gang, zodat hij van zijn schulden is verlost. Bianca bevindt zich nu in een strijd met zichzelf. Aan de ene kant wil ze haar maagdelijkheid niet kwijt, maar aan de andere kant zal het Benjamins eeuwige liefde en dankbaarheid kunnen betekenen.

Het was een regenachtige maandag en normaal zou ik rond tienen nog steeds in mijn bed te vinden zijn, maar al om zeven uur maakte de wekker me wakker en begon ik met tegenzin aan mijn dag. De douche was lekker warm door de verwarming die we in huis hadden, maar buiten vroor ik bijna dood. De weg was zoals al te verwachten was nat en vooral slipperig. Met mijn regenjas aan begon ik tegen de wind in te fietsen richting het oosten. Nog altijd was het genadeloos aan het regenen en niet eens een kwart kilometer verder was ik al doorweekt, ondanks alle verpakking waarin ik me gewurgd had. Mijn zicht was wazig en al gauw gebeurde er wat iedereen kon voorspellen. Ik botste tegen hem op en mijn leven was nooit meer hetzelfde.

-