Jaren terug (toen ik dus nog maar net kwam piepen als amateurschrijfster) ben ik dus een verhaal begonnen waar ik nooit een titel voor heb bedacht.
Nu wil ik het verhaal herschrijven (want ik hou stiekem erg van het verhaal, maar het is zo slecht geschreven dat ik mezelf ervoor schaam^^) en het online zetten.
Maar omdat ik echt heel zwaar faal in het verzinnen van leuke, pakkende titels dacht ik, laat ik maar even advies vragen
Mijn verhaal speelt zich dus af op Hogwarts, vele jaren na Voldemort.
Een nieuwe oorlog teistert de toverwereld. Krempel, een nakomeling van Voldemort, heeft alles in zijn macht.
Haily is een jong meisje dat al van kind af aan geloofd dat zij de dochter is van Krempel. Ze doet al zijn vuile werk en is de schrik van iedere tovenaar, tot ze plots op Hogwarts verschijnt en om hulp vraagt.
Ze beweert namenlijk te hebben ontdekt dat ze niet de dochter is van Krempel, en dat ze onder een belbezwering was waardoor ze zichzelf niet was.
Al snel ontdekken ze wie ze werkelijk is: de dochter van de Koning en Koningin, die vermoord zijn door Krempel.
Als erfgenaam is zij de enige die aanspraak kan doen op de troon en met hulp van haar vrienden zal ze er alles aan doen om aan de toverwereld te bewijzen dat ze het waard is om hun prinses te zijn en Krempel te verslaan.
Ik zoek btw ook een beter naam voor de slechterik in dit verhaal.
Ik heb geen idee hoe mijn dertienjarige zelf ooit met die idiote naam 'Krempel' is gekomen.^^
Liefst ook wel een Engelse titel
Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.