• Ik had gisteren echt een geweldige Valentijnsdag, geen enkele reden om boos te worden, maar wat ik vanochtend heb gehoord maakt mij wel ontzettend boos. Op 1 maart zou ik een feestje hebben van de jongen met wie ik een geweldige Valentijnsdag heb gehad en wat vrienden. Maar nu heb ik te horen gekregen, via Facebook, dat op 1 maart ook carnaval is en ik onder géén beding vrij zal kunnen krijgen.


    Ik ben zó boos nu! Ik heb verdorie in geen jaren een leuk feestje meegemaakt en dan willen ze me dit feestje zelfs nog afpakken. Ik weet dat het gewoon pech is, deal with it weet je wel, maar alsnog baal ik gewoon als een stekker nu.

    En al dat gezeik op Q van een zekere RPG die ik heb gemaakt, maakt mijn humeur ook niet veel beter. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Dat is inderdaad kut. Moet je werken die dag of is het iets anders. Ik ben wel heel blij dat je een leuke valentijn had.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    Dat is inderdaad kut. Moet je werken die dag of is het iets anders. Ik ben wel heel blij dat je een leuke valentijn had.


    Ik baal er ook gewoon echt enorm van. Ik heb 't net aan 'm verteld dat ik waarschijnlijk niet kan komen. Hij baalde ook best wel erg :c


    26 - 02 - '16

    Naw echt jammer, maar misschien moet je kijken om een andere dag iets te doen? Hij baalt er namelijk ook van, dus dan wilt hij vast wel een andere keer iets doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    Dat is inderdaad kut. Moet je werken die dag of is het iets anders. Ik ben wel heel blij dat je een leuke valentijn had.


    En je kan me ook altijd PB'en.(flower)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Zyra schreef:
    Naw echt jammer, maar misschien moet je kijken om een andere dag iets te doen? Hij baalt er namelijk ook van, dus dan wilt hij vast wel een andere keer iets doen.


    Ja, dat is ook nog wel een optie. Ik neem 'm wel een keer mee naar de bios of zo.


    26 - 02 - '16

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    En je kan me ook altijd PB'en.(flower)


    N'awwh, dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Ik ken het, ik haatte dat ook altijd enorm. Kan je niet van dienst wisselen met een collega? En je kan altijd nog ontslag nemen, al raad ik je dat niet aan. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Izembaro schreef:
    Ik ken het, ik haatte dat ook altijd enorm. Kan je niet van dienst wisselen met een collega? En je kan altijd nog ontslag nemen, al raad ik je dat niet aan. :')


    Ontslag nemen doe ik sowieso niet, want dan zit ik zonder baan. Ik had al een verzoek ingediend dat ik met iemand wilde wisselen die 's ochtends zou moeten werken, maar daar is helaas nog niet op gereageerd.


    26 - 02 - '16

    Ik hoop voor je dat je kunt ruilen! Wel echt stom dat je niet vrij kunt krijgen, maar ik snap het van je baas ook wel weer.
    En zoals al gezegd werd; je kunt ook iets met z'n tweeën gaan doen ^^
    In ieder geval duim ik voor je!


    Deep inside, I've never felt alive

    Richelieu schreef:
    Ik hoop voor je dat je kunt ruilen! Wel echt stom dat je niet vrij kunt krijgen, maar ik snap het van je baas ook wel weer.
    En zoals al gezegd werd; je kunt ook iets met z'n tweeën gaan doen ^^
    In ieder geval duim ik voor je!


    Ja, we willen sowieso in de vakantie op een dag iets samen gaan doen. ^^


    26 - 02 - '16