Ik heb een paar dagen terug bij de mediamarkt een e-reader in de uitverkoop gekocht :'D 88 euro ipv 130. Hij is van sony, een prs-t3. Ik ben er nu al verliefd op, heerlijk om zo alles te kunnen downloaden en lezen <3
Die raad ik dus aan en om boeken te downloaden kun je ze zoeken op kickass.to en dan download je ze met bittorrent, werkt prima en is niet moeilijk (: Er zit namelijk bij de e-reader een programma (dat installeert hij automatisch) en zodra je een e-book download geeft hij een melding of je deze op je e-reader of iig in dat programmaatje wil hebben.
Er zitten veel woordenboeken op (Duits, Engels, Frans, Spaans, Nederlands en dan van elke taal naar die andere) en als je een woord ingedrukt houdt komt de vertaling er te staan, je kunt markeren en noteren, hij blijft op de pagina waar je gebleven bent en het leest heerlijk (;
(Op bol kun je een hoesje kopen voor deze e-reader voor 25 euro, dat is er één met lampje)
[ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 10:20 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.