Witchking schreef:
Ik ben een tijd terug begonnen aan die anime en ik vind 'm echt zo raar. :'D
Dit is echt zo'n typische fanfiction eigenlijk, maar dan in anime-form.
Maar geen idee welke je als eerst moet doen, maakt toch niet zoveel uit eigenlijk?
Nouja de anime is eigenlijk best wel anders dan de game...
De anime heeft het voor elkaar gekregen om heel veel dingen die in de game gebeuren te veranderen.
Zo is Ayato echt poeslief in de anime, while in reality.. he isn't.
Sowieso word ze in de anime door allemaal gasten heen en weer geslingert ( gewoon zodat iedereen wat screentime heeft)
maar in de game kies je maar 1 iemand en loop je die route gewoon af enzo
sowieso is de game veel meer cruel en gaat het veeeeeel dieper op alle verhalen in
I mean... in de anime draait het ongeveer alleen om Ayato... je ziet mini stukjes van zijn verleden, maar echt niet alles. Not at all. Echt maar een klein beetje. Over de rest van de guys valt al helemaal veel te zeggen... je ziet van iedereen zijn verlede zo'n 10 seconde....
Ik houd van de anime omdat ik van Diabolik Lovers houd, maar de game is wel duizend keer beter...
gaat veel dieper in op zowel gewoon de karakters op het moment, als op hun verleden enzo...
sowieso in de anime zijn sommige wel wat anders dan hoe ze echt zijn...
Zoals wat ik zei dus dat Ayato veel liever is...
Ik heb Shuu zijn route nog niet gelezen dus dat weet ik niet zeker, but veel mensen die de game gespeelt hebben zeggen dat Ayato wat van Shuu zijn eigenschappen heeft gekregen in de anime. En hij heeft ook een van Reiji zijn momenten gekregen ofzo.
Plus in de anime zijn dingen heel vaag en ook het verhaal van Richter klopt niet, zoals het in de anime word vertelt.
( De game is het originele)
Bovendien is de tweede game nog weer anders omdat je dan vier extra karakters hebt etc.
Nouja eigenlijk maakt het wel uit,
omdat het vertalen van een route ongeveer 2 tot 3 maanden duurt,
zeker in mijn geval...
want de routes zijn best wel lang...
en dat dan x 10 karakters... ( das like 20, 30 maanden... das like gemiddeld 2 jaar tijd dan, al denk ik dat op een moment het wel wat sneller zal gaan, maar alsnog kost het wel veel tijd)
Ik bedoel ik ben nu met Laito bezig en heb nu zijn Dark prologue, Dark situation 01, Dark situation 02 en de helft van zijn Dark Situation 03 vertaalt... ( het zit zo dat je hebt en Dark chapter, Maniac chapter en Ecstasy chapter. Alle 3 hebben een proloog, epiloog en 10 momenten + dan heb je nog 3 endings, en als het goed is ook nog een heaven epiloog, 3 momenten en een heaven epiloog, en dat heeft ieder karakter dan opnieuw)
sowieso heeft niemand het nog vertaald en zijn er veel fans die aan het wachten zijn tot iemand ze vertaald ( daarom ben ik daar nu mee begonnen),
maar aangezien er zoveel tijd over gaat wil ik dus weten wie het meest populair is, omdat ik die dan eerst zal doen,
zijn dan meer fans blij mee, snap je?
Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.