Heey,
Ik ga in de zomervakantie misschien helpen op het kinderdagverblijf van oude buren. Nu is het probleem bij het kinderdagverblijf hebben ze fruitbomen, maar ook dieren zoals varkens, konijnen, ezeltje, paard een zwijn en een paar geitjes en bokjes. Nu komt het dus, als ik daar ga helpen gaan we natuurlijk met de kindjes veel naar buiten en de diertjes verzorgen maar ik ben bang voor vele dieren.
Toen ik een jaar of 6 was heeft een bok me met zijn hoorndingen hard geprikt tegen mijn borst en sindsdien ben ik bang voor geiten en bokken. Paarden vind ik helemaal niets, hun hebben wel kleintjes maar ik weet het niet.Verder ben ik bang voor konijnen , al weet ik niet bepaald waarom, ik denk dat ze me gaan bijten ofzo. Maar ik wil graag van de angst afkomen eigenlijk want als die kindjes zien dat ik bang ben, worden zij straks ook bang. Om dit te voorkomen vraag ik me af heeft iemand tips om hier mee op te gaan. Ik ben van plan in de lente vaak met mijn oppaskindje en neefje en nichtje naar het kinderboerderijtje te gaan maar dat is best lang fietsen.
Change is for weirdos ~ Niall Horan