Maleïka Niygwa ~ Shapeshifter
Ik ben net bezig met mijn rondje door het bos als ik ze hoor komen. Een groepje mensen, dat vrolijk lachend door het bos loopt. Tenminste, ik denk dat het mensen zijn, het kunnen ook nog andere wezens zijn, maar hun zorgeloze manier van doen, en toch dat beetje zenuwachtigheid, verraad toch dat het geen wezens zijn die bekend waren met dit bos. Ik loop met ze mee, op een paar meter afstand. Gelukkig camoufleert mijn tijgervacht me, en loop ik geluidloos door het bos op mijn poten. Uiteindelijk weet ik dat ik terug moet naar mijn huis, omdat ik me moet voorbereiden voor de jacht, en ik nog wat moet uitrusten en eten. Ik loop terug naar mijn hut en verander weer in een mens. Ik eet een poot van een konijn dat ik gister gevangen heb, en leg wat hout neer voor het vuur dat ik ga maken als ik terug ben. Ook drink ik wat uit het beekje dat op 100 meter van mijn huisje ligt. Als het bijna begint te schemeren, verander ik in een tijger, en ga ik op jacht. Even later heb ik 3 konijnen, 1 haas, 2 eekhoorns en 4 vogels, sommige gevangen als tijger, sommige als mens. Ik breng alles terug naar mijn huis, en rooster zo boven een vuur, dat ik buiten mijn huis heb gemaakt. Als ik een vogeltje op heb, en ik net aan mijn volgende wil beginnen, hoor ik takjes kraken. Ik vlieg meteen overeind, en ik loop naar het geluid toe. Na een tijdje heb ik gevonden wie het geluid heeft veroorzaakt. Het is een meisje met donkerblond haar, dat waarschijnlijk hout aan het sprokkelen is. Ik herken haar als een meisje dat ook in de groep mensen zat dat in het bos rond stampte. Plotseling draait ze zich om naar me, en zegt "Hallo?" Ik blaas naar haar, en ze deinst bang terug. Ik kom uit de struiken tevoorschijn en sis "Wat doe je in mijn territorium?"
[Deze post is veel langer geworden dan ik had gedacht ]
Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.