• (geen idee of het goed staat)

    Ik ben echt trots op mezelf nu. Ik heb voorheen wel verhalen geschreven maar dit waren onserieuze en onafgelopen story's waar niets van klopte. Nu heb ik gister mijn eerste serieuze en afgemaakte story afgerond en ik ben er echt trots op.
    Het heeft me moeite gekocht maar ik ben nu heel trots op het verhaal en op mezelf ook eigenlijk.

    Om het topic nuttig te maken en te houden,
    Waar ben jij trots op?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gefeliciteerd! (:
    Ik vind het knap, want ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt. Ik zit met het probleem dat ik continu nieuwe ideeën heb voor een verhaal en dan laat ik het vorige weer vallen en begin ik weer met een nieuwe. Dus ik heb een heleboel onafgemaakte verhalen.

    Draculea schreef:
    Gefeliciteerd! (:
    Ik vind het knap, want ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt. Ik zit met het probleem dat ik continu nieuwe ideeën heb voor een verhaal en dan laat ik het vorige weer vallen en begin ik weer met een nieuwe. Dus ik heb een heleboel onafgemaakte verhalen.


    Eigenlijk precies dit. Verder schrijf ik wel veel SA's, want dit vind ik makkelijker en stiekem toch ook wel leuker. Een echt verhaal vind ik bij mezelf namelijk vaak ook langdradig worden waardoor ik ermee stop en het dus niet afmaak. Hoewel ik wel hoop om toch ooit een verhaal helemaal af te ronden zoals jij hebt gedaan. Proficiat!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd, daar mag je trots op zijn! Stories in vergetelheid geraakt, daar weet ik alles van, haha. Ik heb nogal last van veel nieuwe ideeën en die wil ik er dan graag in verwerken. Helaas maar helaas, dat werkt niet altijd. Ik ben er wel trots op dat über-ich qua verhaallijn stevig op de grond staat, omdat ik zo lang heb gewacht om het online te zetten. Dus dat is een beetje mijn trots, haha. Maar goed zo! c:


    Searching heavens for another earth

    Draculea schreef:
    Gefeliciteerd! (:
    Ik vind het knap, want ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt. Ik zit met het probleem dat ik continu nieuwe ideeën heb voor een verhaal en dan laat ik het vorige weer vallen en begin ik weer met een nieuwe. Dus ik heb een heleboel onafgemaakte verhalen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd! Ik heb wel een story afgemaakt, maar zo trots ben ik ook weer niet. Vooral omdat ik telkens stories laat vallen en weer een nieuwe begin..


    Some people are art and do art at the same time

    Gefeliciteerd!
    Het kost mij ook altijd veel moeite om verhalen af te maken. Zo veel ideeën, zo weinig tijd... ik heb er ook nog maar twee afgemaakt.


    Bad decisions make good stories.

    iedereen bedankt.
    zoals de meeste zegegn heb ik er oko last van gehad dat ik te veel ideen had. Maar het verhaal wat nu afgerond is lag heel dicht bij me. Ik kon mijn emoties en mijn problemen erin kwijt en ik denk doordat het zo een gevoelig verhaal is dat ik het heb kunnen afronden. Ben benieuwd of ik mijn nieuwe verhaal kan afronden

    Hij had voor de lezers in totaal70 hoofdstukken + epiloog + bedankwoord en dan 3 keer met mededelingen
    en voor mij had hij er iets van 80 ivm notities door co auteur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Draculea schreef:
    Gefeliciteerd! (:
    Ik vind het knap, want ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt. Ik zit met het probleem dat ik continu nieuwe ideeën heb voor een verhaal en dan laat ik het vorige weer vallen en begin ik weer met een nieuwe. Dus ik heb een heleboel onafgemaakte verhalen.


    ^^ precies dat =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Yay, goed gedaan! Daar mag je inderdaad wel blij om zijn. ^^

    Ik ben ook trots op de verhalen die ik heb afgerond. Ik zit op dit moment een beetje vast wat schrijven betreft. Het gaat allemaal heel traag, dus is het eigenlijk wel prettig om dat bewijs te hebben dat het best mogelijk is om een verhaal af te maken, want soms voelt dat echt volkomen onmogelijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Yay, goed gedaan! Daar mag je inderdaad wel blij om zijn. ^^

    Ik ben ook trots op de verhalen die ik heb afgerond. Ik zit op dit moment een beetje vast wat schrijven betreft. Het gaat allemaal heel traag, dus is het eigenlijk wel prettig om dat bewijs te hebben dat het best mogelijk is om een verhaal af te maken, want soms voelt dat echt volkomen onmogelijk.
    ahha, voorheen was ik niet echt trots op de verhalen doordat het onzin was maar het is gewoon een verhaal die best heftig is en ik ben echt super trots maarja. gelukkig gaat het schrijven aan de nieuwe tot nu toe ook goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gefeliciteerd!
    Ik schrijf mijn verhalen altijd af, maar ik ben toch wel trots op het feit dat ik vannacht een verhaal heb afgerond dat op het einde uiterst traag en moeizaam ging.


    Take risks and conquer your fears.