Authentic schreef:
(...)
Ik krijg gewoon echt niks gevonden.. en als ik wel wat vind dan doe ik heel hard mn best om dat baantje te krijgen, maar dan vind dat bedrijf dat ik niet voldoe aan de functie die ze zoeken
Ofwel, je bent waarschijnlijk te duur en ze hebben iemand goedkoper gevonden. Dat is écht verschrikkelijk in deze tijden.
Je kunt eventueel nog een briefje ophangen bij de supermarkt (of wijkvereniging) dat je graag zou willen oppassen, of bijles kan geven? (Als je dat kan.) Je zou eventueel naar een huiswerkbegeleidingswerkgroep gaan en daar aangeven dat je bijles wilt geven. Je werkt dan niet zwart, en je hebt geld. Bijles is namelijk iets wat heel verschillend is per persoon en wie weet heb jij wel iets waar veel mensen voor worden gezocht.
Als je dan echt helemaal niks weet, kun je altijd nog gaan werken op het platteland.
Ik wens je in ieder geval héél veel succes, want ik weet dat het niet makkelijk is om iets te vinden!
Edit: Nog een tip: kijk eens bij TNT. Misschien dat je als zaterdagbezorger aan de slag kan. Het is niet het leukste werk, maar het is wel iets.
[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 15:09 ]
Deep inside, I've never felt alive