DreamerN schreef:
Eerst wil ik dus nog leren naaien en iedereen blijft maar zeggen dat het niet moeilijk is >.< Ik heb al wel een paspop, maar niet zo'n mooie verstelbare.
Ik denk dat mijn eerste project de snow queen jurk van Elsa word (: Ook ben ik nog bezig met een stel vleugels en ooit ga ik een Dalek kostuum maken Maar dat is van hout en eventueel kunststof etc.
En dat allemaal voor EFF en Castlefest (:
Houd marktplaats in de gaten, daar staan ze soms voor een habbekrats. Ik heb er namelijk nog 1 maar die is voor mij te klein, (maat 36 tot 40) die heb ik toen de tijd voor €20,- eraf geplukt (de stof op de pop is wel ernstig verkleurd). De grote verstel pop (Maat 40 tot 48) heb ik €50,- voor betaald.
De jurk van Elsa is echt mooi ^^ ik ben erg benieuwd, houd je ons een beetje op de hoogte? Vind het zelf namelijk ook altijd onwijs tof om projecten te zien ontwikkelen.
Ik heb zelf niet veel met dr who, maar als je het goed maakt is het ontzettend awesome! Ook daar wil ik foto's van zien hahah!
Hashirama schreef:
Oehh nice! Yea I've sewn a few things. Met hulp van m'n oma though. Het leuke is dat ik nooit dingen fatsoenlijk volgens het patroom doe en dat patroon naar believen verkracht, om 't maar zo te zeggen .
Maar goed, uiteindelijk kom ik d'r vaak wel.
Och... zo ben ik ook begonnen, 4 van mijn 5 jurken moesten er heel anders uitzien. Maar door een stomme fout zijn ze anders (wat ik 9 van de 10 keer veel leuker vind)
.
Maar nu wilde ik wel eens een professioneel iemand naast mij hebben staan, omdat ik naar mijn idee soms veel te moeilijk dingen doe
Heb je foto's?
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.