M'n zusje heeft net bekend gemaakt dat ze voor het eerst een vriend heeft, en dat is natuurlijk super leuk voor haar, maar er is wel een probleem:
Iets meer dan een jaar geleden heb ik de jongen in kwestie leren kennen, in een tijd die heel moeilijk voor hem was omdat z'n vroegere vriendinnetje het met hem uitgemaakt had. Ik hielp hem door die moeilijke periode heen en leerde hem beter kennen. Nadat hij nog een stuk of wat meisjes versleten had, kwam ik meer achter zijn ware aard: hij gaat gewoon slecht met meisjes om en ik ben hem echt vreselijk gaan vinden. Hoezo gaat ie slecht met meisjes om, hoor ik je denken? Hij vindt iedere twee weken een ander meisje leuk, beledigt hun godsdienst of familie, heeft gewoon geen enkel besef van manieren of sociaal gedrag en praat super veel over zijn exen tegen hen. Mijn zusje weet het meeste hiervan wel en weet ook hoe ik over hem denk.
Nu heeft ze dus toch een relatie met die kerel en wil niet meer met mij praten. Wat kan ik doen?
PS: sorry voor het gezeur, ik probeer hier ook niemand zwart te maken of zo, ik maak me gewoon zorgen om mijn zusje en de relatie tussen mij en mijn zusje.
[ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 11:58 ]
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the