• Nou, ik wil een aantal van mijn series wegdoen, maar ik weet niet welke. Van mij mogen mensen die ideeën ook wel overnemen enzo. Ik wil er 2/3 houden. Er komen ook een paar nieuwe.
    Natuurlijk kan ik niet kiezen welke ik wil houden, dus ik geef van allenmaal een samenvatting en dan mogen jullie de 3 kiezen die ik volgens jullie zou moeten houden, en vermelden als je er een over wilt nemen ofzo. :')

    1. De abnormale verplichting om te kiezen, [TH]

    Dit verhaal gaat over de jonge Aurora.
    Aurora is een heel normaal meisje. Totdat ze op een dag een visioen krijgt.. Dat veranderd haar leven compleet . Aurora moet een verplichte keuze maken.



    2. Natte parels, krullenbossen en piercings.

    Bill en Jami.
    Een prachtig stel.
    Kan dit goedgaan?
    Zou hun relatie de druk van het beroemdzijn en de moeilijke acceptatie aankunnen?

    3. [TH] Verboten Denkweise

    Dit verhaal gaat over een meisje dat zich helemaal in de gitarist, Tom Kaulitz, van tokio hotel verliest. :')

    4. My brother has got anorexic, and I think I'm in love. [TC]

    Tom maakt zich grote zorgen om Bill. Hij merkt op dat zijn broertje niet aankomt van het eten dat zij, en de rest van de band, allemaal naar binnen werken. Hij besluit beter op Bill te letten en komt er dan achter dat zijn broertje af is gevallen, en niet zo'n beetje ook. Wat moet hij in godsnaam doen?
    Later in het verhaal merkt onze Tom ook dat hij gevoelens voor Bill heeft, die sinds hij van het geheim van zijn broertje weet, alleen maar sterker worden. Soms lijkt het wel... verliefdheid..

    En de laatste;;

    5! You & Tokio Hotel x3

    Sue ontmoet Bill, en heel ToHo. Je kent het wel, een gewone doorsnee serie. Deze gaat zeker weg, aangezien hij al heel oud is en ik hem persoonlijk dom vind.


    Dankuwel voor mijn hele preek lezen, en voor de reacties als je zo lief bent en er 1 plaatst :'3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou het echt héé'l erg jammer vinden als je met die eerste stopt. Die vind ik namelijk super mooi! <333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oke.. :')
    Meer reacties?

    En ik ga die 1e denk ik herschrijven, Say. x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ah okee, wil je het dan even laten weten?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    is goed. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ThnQs ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Iemand anders nog? :'3

    Like, anders verwijder ik er gewoon 3.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'