• Ik weet niet of ik het op het goede topic heb geplaatst, anders sorry daarvoor ;)

Maargoed, wat ik eigenlijk wou zeggen, dat ik me heel erg fijn voel hier op quizlet. Als mensen problemen hebben, helpen mensen elkaar. Ookal kennen we elkaar niet eens (nouja, bijna niet dan =P) Ik vind het fijn dat mensen hier goed met elkaar omgaan en dat er bijna nooit ruzie is =D
    Blijf zo doorgaan! (Y)

xx Mandy

P.S. Ik moest dit gewoon even zeggen x'D

a figment of your imagination

Nou,, je moet is weten, hoe veel topic's er zijn gesloten, omdat er ruzzie werd gemakkt.. xD
    Maar je hebt gelijk, ik vind het hier ook gewoon fijn! :D

Dunno ><

Ik moet ff zeggen dat je gelyk hebt ^^

Alloewel van die ruzie's dat het toch moet verminderen.Na mijn forumban heb ik geleerd dat ik me niet moet moeien met ander mans zaken^^

hha (:
    Ik denk dat zowat iedereen zich hier fijn voelt .D leuk dat je het eventjes meld ^^

Shakin' their ass like they just don't care.

Ik voel me hier ook heel prettig. Je hebt helemaal gelijk. En van die ruzies heb ik niks gemerkt, ghehe. x3

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Dat vind ik nu juist ook! Je kunt hier gewoon iedereen vertrouwen. En iedereen respecteert je en zegt niet dat je er niet uitziet. En je hebt er namelijk bijna nooit ruzie. Ik wil ook ff zeggen dat ik me hier ook heel goed voel en het lucht me op.

xóxó

Zo'n topic wou ik ook openen, maar ik wist niet zeker of het mocht. Maar ik ben het er totaal mee eens. Ik vind dit een van de prettigste fora die ik tot nu toe heb meegemaakt. De sfeer hier over het algemeen vind ik super :]

No growth of the heart is ever a waste

Ach nouja, als het niet mocht ben jij in ieder geval niet de schuldige =)

a figment of your imagination

Ik vind het hier helemaal super op Quizlet! Gewoon een hele gezellige sfeer. En je kan het over van alles en nog wat hebben enzo echt leuk xD

xx.

T O K I O H O T E L < 3

Gelijk ^^ alhoewel er wel ruzie's zijn :P maar niet zoveel als op een normaal forum

Life is hard and then we die

Ach, hier zullen wel een heleboel pedo's rondlopen (surfen ofzoo xD).. Maar dat doen ze overal (A)

En het is inderdaad fijn dat je hier met iedereen kan praten.. Vooral ook omdat je niemand kent, en hoogstwaarschijnlijk ook nooit zal doen =D

xx

Shut up, before I stab you with my chopsticks

Je hebt helemaal gelijk, ik vind het hier ook fijn. :)