ok, dit wil ik ff kwijt.
Ik zou dus iets heel leuks gaan doen met me vrienden. de helft was al onderweg em het zou heel leuk wordem. (er warem veel nene n nichten en zo) een van het wilde niet mee, dus die bleef thuis met de hond.
En toen begon het.
mijn twee andere vrienden kwamen,(lotte en wesley) maar we vonden het zielig om ze weg te sturen, dus ging eeen van hen mee end e ander bleef ook met de hond. toen kregen mijn moeder en mijn tante ruzie, en ging mijn tante weg met mijn nichtje en zonder ons. mijn nichtje wou niet eens! toen gingen mijn broer, en lotte en ik dus er heen en me moeder zou vuurwerk kopen dus zij kwam ons over twee uur weer ophalen. en toen mochten we er niet in omdat er niet iemand van 18 jaar bij was enw e "niet op onszelf kunnen letten" WE ZIJN 12 EN 13 > maar het was dus "tegen de regels" GRRRR. dus mijn vader was toevallig op de boot die dichtbij was dus we besloten daar heen te lopen in de kou
onderttussen werdt het steeds later en dus steeds minder tijd. na even op de boott te zijn geweest gingen we naar huis lopen in de kou en mijn moeder was daar gelukkig. me moeder was ook steeds heel verdrietig en daar kan ik niet tegen *medelijden*ik was kapot moe en koud en ik dacht dat het leuk zou worden met mijn neefjes en nichtjes. NIET DUS k*t dag
ok, dat wou ik ff kwijt.
[ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 17:16 ]
May StarClan light your path.