• Jup je ziet het goed ik en Annelies xPLOPMELK gaan een serie beginnen.

    We hebben vier ideetjes nu ana jullie om te kiezen welke x'D



    Idee 1.



    Tokio Hotel is in ons verhaal een groep van 6mensen.

    4Jongens en 2meisjes. Ze hebben al jaren succes en hun vriendschap is alles. maar wat als Tom verliefd word op één van de meisjes, het meisje begint ook gevoelens te krijgen voor hem maar wat als ze samen Komen en Tom haar bedriegd met één van hun fans.

    dan word hete ene meisje verliefd op Bill maar verlaat dan samen met het andere de groep en beginnen hun eigen groep, en dan later komen ze hen tegen op de Ema awards in Liverpool en zo worden het een meisje en Bill een koppel ...



    Idee 2.



    Charissa heeft een relatie met Tom. Als Tom op tour gaat gaan Annelies en Charissa flink de bloemetjes buiten zetten. (of gewoon keihard feesten) Maar wat Tom niet weet is dat als Charissa en Annelies uit gaan,Charissa altijd met haar dronken hoofd bij een ander in bed belandt. Maar hoe moet ze het voor Tom gaan verzwijgen dat ze bij Andreas in bed komt?



    Idee 3.



    Annelies is al jaren gelukkig getrouwd met Bill. Niemand,behlave familie en vrienden,weten dat. Haar beste vriendin Charissa heeft al die tijd al een oogje op Tom gehad. Alleen heeft hij een vriendin. Annelies heeft al heel vaak een goed woordje voor haar beste vriendin gedaan,maar hij snapt de hint nooit. Op een dag komt Tom huilend bij Annelies. Zijn vriendin heeft hem verlaten. Bill en Annelies proberen TOm te troosten. Maar niks lijkt te helpen. Uit pure wanhoop belt Annelies Charissa op...



    Idee 4.



    Annelies is het nichtje van Bill.Charissa zit bij haar op school en pikt dit niet.Annelies is stiekem verliefd op Bill,maar Charissa ook.Charissa doet dan ook alles om Bill voor zich te krijgen.Maar als Annelies het door krijgt,doet zij even hard haar best.Wie zal Bill voor zich winnen?







    Nu kiezen tussen

    1:5

    2:2

    3:

    4:1

    Ga deze topic nu niet weg doen jullie mogen die andere weg doen oké.


    *He's the one.

    Ik wil wel ma vind het een beetje lang

    Dan zal ik die andere maar sluiten zeker ><


    Bored.

    Idee 1 ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind 2 en 3 wel leuk klinken (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Idee 1. =']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Oemg ze zijn allebei super gail!!!
    Euhm....
    idee 1 ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Idee 4 =]^^

    Dan ga ik voor 2x'D Als xTOMSLET ook voor haar eigen gaat stemmenx'D


    Music is the new sex

    ^^ Maar ik vind de mijne de beste

    nee hoor^^,kies zelf maar

    idee 1

    Pff, uhm weet niet


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    KIES KINT!!!


    *He's the one.

    Hee zo praat je niet tegen me,Pff.(puh)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    x'D hoe was je dag schat wnt ikd enk dat er iets mis is.


    *He's the one.

    Echt ik snap het niet,..hoe merk jij dat,,.. Pff,. nouja boeiend.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.