Ik ben er dinsdag achter gekomen dat één van mijn verhalen was gekopieërd door iemand en het onder haar eigen naam had geplaatst op Wattpad. Ik heb haar een berichtje gestuurd en ik heb het verhaal gemeld. Ik was hier natuurlijk totaal niet blij mee, maargoed het was maar 1 persoon en 1 kopie (dacht ik)
Nu ben ik er dus net achter gekomen dat mijn verhaal op nog een ander account op Wattpad staat. Weer heb ik de persoon een berichtje gestuurd en het verhaal gemeld. Maar als topje op de ijsberg kwam ik er achter dat er nog een kopie van mijn verhaal te vinden was, maar dan op een andere site. Hier kon je jammer genoeg het verhaal niet melden dus ik heb daar een account aangemaakt om de beheerder te kunnen vragen het kopie van mijn verhaal te verwijderen.
Bij alle meldingen heb ik bewijs meegegeven door middel van een link van mijn verhaal met daarbij een zichtbare datum. (Mijn verhaal is meer dan een jaar eerder gepost dan alle kopieën)
Zoals de titel al zegt, ik kan wel huilen.
Heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt? Wat hebben jullie toen gedaan, en is het kopie daarna verwijderd?
Ik ging nog even verder zoeken, en vind mijn verhaal ook nog terug als post op een forum.
Goed nieuws!
Mijn verhaal is nu op alle vier de plekken verwijderd!!
[ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:25 ]
It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk