Ik heb vanmiddag geluncht met mijn familie en morgen gaan we wandelen... En nu zitten we tv te kijken .
Mijn familie doet eigenlijk nooit zoveel voor Kerst.
Gestalt schreef:
Ik heb vanmiddag geluncht met mijn familie en morgen gaan we wandelen... En nu zitten we tv te kijken .
Mijn familie doet eigenlijk nooit zoveel voor Kerst.
Mijne ook niet, in plaats van een kerstboom neer te zetten, verstopt mijn moeder allemaal cadeautjes in het huis. En gaan we met de tweede kerstdag met familie uit. Vanavond komt er familie langs, even bijkletsen, eten, en ze gaan vervolgens weg. Einde kerst.
We krijgen altijd lekker eten. Vandaag kwam mijn oma langs waar we geld en heel veel snoep van kregen en morgen hebben we een kerstdiner met de hele familie bij mijn tante.
Hier is het in ieder geval vreselijk saai, we hebben alleen heerlijk avond gegeten maar voor de rest ga ik misschien zo een film kijken of whatever. Kerst is niet zo heel speciaal hier :')
Everything is illuminated by the light of our past.
Bootin schreef:
Hier is het in ieder geval vreselijk saai, we hebben alleen heerlijk avond gegeten maar voor de rest ga ik misschien zo een film kijken of whatever. Kerst is niet zo heel speciaal hier :')
Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.
Gisteren hebben we uitgebreid gegeten met hapjes en zo, gewoon mijn pa, ma, broer en ik.
Vandaag zijn we met de familie langs m'n vaders kant (wij, tante, nicht + vriend, neef en oma) op restaurant geweest.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.