Zoals de titel al zegt: éindelijk is weer goed nieuws in mijn 2013!
Van de zomer had ik veel last van zware migraine aanvallen, voor én na dat we op vakantie gingen naar Italië. Ik liep daar voor al bij een neuroloog, en hij vroeg zich tijden lang af waarom ik er in de zon minder last van heb, dan bijvoorbeeld hier, in de winter. Daar lag het niet aan te liggen, het lag er gewoon aan dat ik me daar minder gestresst voelde. Toen ik na de zomervakantie thuis was heb ik drie maandenlang onderzoeken gedaan in het ziekenhuis: vier ct scans, twee MRI scans, bloed geprikt, een halve dag opname…De uitslag was nog zorgverwekkender, ik had een kyste in mijn hoofd, vlak bij mijn hersenstam, en de kans was groot dat hij slechtaardig was…
Na nog weer een aantal onderzoeken bleek dat hij gelukkig goedaardig was, en dat ze hem daarom niet operatief weg zouden halen (gevaarlijker anyway, want hij zit te dicht bij mijn hersenstam). Migraine bleef wel aanhouden, maar daar heb ik nu medicatie voor - en het betert!
Niet vlak daarna, maar 30 november is toch nog plotseling overleden, onze broer, oom en zwager op 68 jarige leeftijd.
Toen, na al het gezeik, mocht ik van mijn mentor niet op stage, wikken en wegen mocht ik later toch op sollicitatie. Dat pakte als beste uit in 2013, want in éen keer raak, jullie lezen nu een verhaal van een 18jarige student die per 10 februari Grafisch Vormgeven stagair is van de KLM!
Hoe was jullie 2013?
Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales