Ik was zojuist nog snel naar Delhaize (supermarkt) gegaan met mijn moeder om dat zo dringend nog wat nodig had. Onze Delhaize ligt wat in een complex met allemaal andere winkels en je heb daar dan ook een grote oprit enzo hé.
Nuja soit. Ik wil wegrijden en op het einde van de oprit/uitrit stond een wagen geparkeerd en daar zat zo een man of drie in te niksen. Dus ik veronderstel dat de chauffeur naar de nachtwinkel aan de overkant van de straat was ofzo. /care.
Zo maar eventjes voor de doorgang. Ik kon nog wel passeren, maar dan zou ik moeten "spookrijden" op het andere vak en als er dan iemand van de andere kant kwam om in te slaan, was ik in fout geweest en aangezien ik met een L rijdt, doe ik dat liever niet.
Dus ik wacht tot die schmuks hun auto verzetten en dan kwam ondertussen die chauffeur weer af en begon hij zo lastig te doen omdat ik niet langs wou rijden.
Ja fuck you even, ik ga niet spookrijden omdat jij zo debiel bent om je te parkeren voor een oprit van een supermarkt. Duh doy.
Ik zeg het je, als je eenmaal met te auto begint te rijden, maak je wat mee hoor.
Ps: Ik ben trouwens ook benieuwd wat jullie al meegemaakt hebben op de weg. Altijd leuk om te horen.
[ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 19:24 ]
If I were once a planet, you were the axis