• Ik wilde inloggen op mijn instagram alleen hij zei steeds dat mijn wachtwoord onjuist was. Dus ik mijn wachtwoord aangevraagd.
    Wil ik inloggen op mijn email, zegt hij steeds dat mijn wachtwoord niet klopt, terwijl ik zeker weet dat ik mijn goede wachtwoord in type. Nu is mijn email dus geblokkeerd.
    Ik weet echt niet wat ik moet doen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je e-mail is geblokkeerd kun je hulp vragen aan zo'n gassie van die e-mailservice shit. Dan maken ze een privé forum/topic aan en daar kun je met diegene praten, bewijzen dat het wel jouw mail is en dan helpen ze je :p Ik spreek trouwens uit ervaring.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Da's best wel kut. Ik heb er helaas gen ervaring mee, dus ik weet dus ook niet wat je er mee moet doen. Ik hoop dat je het nog lukt.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik neem aan dat je ook al geprobeerd hebt je beveiligingsvraag te beantwoorden, maar dat niet gelukt is?
    Aah, wat rot voor je. Zoals Ubiquitous al zei, kan je proberen via de klantenservice je account terug te krijgen, maar ik heb geen idee hoe dat werkt, helaas.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 18:49 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom raak je precies in paniek?


    ©1998

    DragonAlpha schreef:
    Waarom raak je precies in paniek?


    Omdat ik misschien mijn email kwijt ben waar belangrijke gegevens op staan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)

    Omdat ik misschien mijn email kwijt ben waar belangrijke gegevens op staan?


    En ik heb net gezegd wat je daartegen kunt doen, maar daar reageerde je niet op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    En ik heb net gezegd wat je daartegen kunt doen, maar daar reageerde je niet op.


    Ik reageer niet op elke post want dan zou ik heel het topic moeten vol spammen. Maar bedankt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Succes ermee, want mijn mail werd ruim twee maanden geleden geblokkeerd en ik heb misschien nu net een doorbraak gemaakt in het bewijzen dat dat account van mij is :'D Ondertussen alweer een nieuw account aangemaakt, maar sommige belangrijke dingen worden nog steeds naar dat account gestuurd. Mijne werd overigens geblokkeerd omdat er 'een vermoeden was dat iemand anders van dat account gebruikt maakt'. Van alles geprobeerd maar het kwam erop neer dat ik een formulier in moest vullen over informatie die ik jaren geleden had ingevuld om zo te bewijzen dat ik het ben. Hartelijk bedankt Microsoft :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Succes ermee, want mijn mail werd ruim twee maanden geleden geblokkeerd en ik heb misschien nu net een doorbraak gemaakt in het bewijzen dat dat account van mij is :'D Ondertussen alweer een nieuw account aangemaakt, maar sommige belangrijke dingen worden nog steeds naar dat account gestuurd. Mijne werd overigens geblokkeerd omdat er 'een vermoeden was dat iemand anders van dat account gebruikt maakt'. Van alles geprobeerd maar het kwam erop neer dat ik een formulier in moest vullen over informatie die ik jaren geleden had ingevuld om zo te bewijzen dat ik het ben. Hartelijk bedankt Microsoft :')


    Duurde dat zo lang bij jou? Bij mij een weekje :') Ik wist toevallig nog de mappen die ik had, contactpersonen en een aantal maitljes et voila, geregeld.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Duurde dat zo lang bij jou? Bij mij een weekje :') Ik wist toevallig nog de mappen die ik had, contactpersonen en een aantal maitljes et voila, geregeld.

    Nou gefeliciteerd :') Ik mail niet zo heel vaak, ik ontvang vooral shit. Ik had welgeteld één map en naar contactpersonen vroegen ze niet specifiek.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PapiIlon schreef:
    Ik neem aan dat je ook al geprobeerd hebt je beveiligingsvraag te beantwoorden, maar dat niet gelukt is?
    Aah, wat rot voor je. Zoals Ubiquitous al zei, kan je proberen via de klantenservice je account terug te krijgen, maar ik heb geen idee hoe dat werkt, helaas.


    Don't walk. Run, you sheep, run.