• I'm more than just a piece in their games ~ Peeta Mellark

    Hallo iedereen!
    Gisterenavond laat ben ik op het idee gekomen one-shots over "The Hunger Games" te schrijven. Niet zomaar one-shots: one-shots over de overwinnaars-interviews met de winnaars. Omdat ik niet alleen over bestaande personages wil schrijven, schrijf ik ook persoonlijke SA's voor jullie. Persoonlijk, zelfverzonnen personages, oorspronkelijke personages, alles kan!
    Ik schrijf in het Engels en in het Nederlands, maar ik wil er wel bij zeggen dat jullie er in het Nederlands meer kans op gaan hebben dat er geen fouten in gaan zitten. Mijn Engels is namelijk niet perfect, maar ik wil het doen voor jullie.
    Om jullie een beeld te geven van mijn Engels, is het eerste interview dat ik geschreven heb, in het Engels. Als jullie willen weten hoe mijn schrijfstijl in het Nederlands eruit zien, raad ik je aan bij mijn Finnick-story eens een kijkje te nemen.

    ~~~~


    - Fanfiction
    - SA
    - Hunger Games
    - Geschreven door Hwin
    - Foto is link


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nobody?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Misschien als je lezers wil lokken, kan je best even je Engels nalezen, want op sommige plekken klopt het echt niet.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Misschien als je lezers wil lokken, kan je best even je Engels nalezen, want op sommige plekken klopt het echt niet.


    Ik heb héél duidelijk vermeld dat er fouten in mijn Engels kunnen staan, want dat het verre van perfect is. Ik wilde het gewoon eens proberen, ik weet best dat er fouten in gaan staan.
    Maar goed, ik ga het nog eens nakijken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb het nagelezen, als er nu nog fouten in staan (wat me wel zo lijkt), gaat het wellicht om iets dat we nog niet gezien hebben en ik dus niet weet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    sorry de enigste verhalen die ik niet lees zijn verhalen in het engels.


    Everything is possible,you just had to believe

    Ik schrijf ze ook in het Nederlands ^^
    Vooral in het Nederlands, heel eerlijk ^^
    Anyway, ik denk niet dat ik nog in het Engels ga schrijven.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 9:47 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn topics c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik denk dat ik de story maar ga inactiveren, het is een behoorlijk faaltje geworden...

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 9:55 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried