Hallo Quizletters!
er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =D
er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =D
.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..
voorbeelden :
.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..
Invullen :
- Titel:
- Beschrijving story:
- Tekst in de trailer:
- [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.
- Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)
- Videofragmenten:
- Zwartwit/kleur:
- Deadline (wanneer moet het af zijn) :
- Extra eisen:
naamsveranderingen graag doorgeven
wachtlijst :
1-Curuxa ; It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
2-Journals ; Stairway To Heaven
3-JDreamOnx ; I wasn't good enoug- Divergent
4-JCanoodle ; Little mermaid
5-Cyzashi ; Mendacia
6-Adamlicious ; 4 nations, 1 destiny
bezig :
-Nightingalex ; The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus
klaar :
-DiCaprio ; Every cloud has a sliver lining
-KittyChan ; Into the cold
-Memorie ; History of 2 longboard girls || One Direction
-LyraPhoenix ; Sci Fi story
-Auvrea ; The darkness of the sea
-Memorie ; Formidable || One Direction.
-Auvrea ; Knocking on Death's door
-
-
[ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 17:12 ]
Saving people, hunting things, the family business デ--▸