• ... en dat kun je waarschijnlijknietzogoedzienwanterzittenwatcomputerschermentussen dat is Jiiiiiiiiiip!

    Feliciteer haar allemaal maar even, want Jip aka Wiarda is vandaag vijftien geworden. Dat verdient wel wat slecht maar enthousiast gezang. ^^

    En laten we het dansen niet vergeten, want dat hoort bij een feestje. Dumbledore, Sherlock, John en de Daleks laten alvast hun sick moves zien, en Hannibal heeft heel vriendelijk aangeboden om wat snacks te brengen. Zo attent, die man. :Y)





    (En hierbij hebben jullie toevallig ook meteen mijn 10.000ste post, Q. Nog meer hoera. ^^)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha! Dit is echt een super awesome topic. Gefeliciteerd!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dr. Lecter brengt hapjes? I'm in!
    Happy Birthday! & Fijne 10.000ste forumpost! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    gefeliciteert!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hohenheim schreef:
    Dr. Lecter brengt hapjes? I'm in!
    Happy Birthday! & Fijne 10.000ste forumpost! (:


    Dat is... licht verontrustend. :'D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 0:18 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was net van plan er een topic over te openen, Ingeeeee.
    *gefrustreerd gezicht*
    In ieder geval van harte gefeliciteerd! Om de een of andere reden vind ik vijftien echt veel ouder dan veertien klinken.
    Maar ja, ik ben ook vrij jong. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gefeliciteerd Jip!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Facts schreef:
    Ik was net van plan er een topic over te openen, Ingeeeee.
    *gefrustreerd gezicht*
    In ieder geval van harte gefeliciteerd! Om de een of andere reden vind ik vijftien echt veel ouder dan veertien klinken.
    Maar ja, ik ben ook vrij jong. :'D


    Nou, jij was mij net voor met de felicitatie in Jips gastenboek, dus nu staan we weer quitte. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou, jij was mij net voor met de felicitatie in Jips gastenboek, dus nu staan we weer quitte. (cat)

    Ik ben blij dat je toegeeft dat je vorige gastenboekberichten ongeldig waren. :Y)

    Ik vind trouwens dat het dringend tijd is om een Q-verjaardagskalender voor mezelf te maken. Ik vergeet steeds de verjaardagen van iedereen. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gefeliciteerd!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gefeliciteerd *O*


    -

    Gfelicitaart


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gefeliciteerd!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gefeliciteeeerddd !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.



    Gefeliciteerd.

    Maak er een leuke dag van.


    Vampire + Servant = Servamp