• 4 Best-Friends hebben een bijbaantje in de McDonalds in Berlijn. De meiden hebben elkaar leren kennen via een site waardoor het bleek dat ze allemaal in dezelfe stad wonen. Ze hebben elkaar opgezocht en zo een sterke band opgebouwt. Nu werken ze met z'n allen in de Mc Donalds van Berlijn. Wat is er nou mooier dan werken in de hoofdstad van Duitsland met je beste vriendinnen? Niks dus. De 4 meiden hebben erg veel lol en maken er een grote puinzooi van elke dag! Dan zit de bekende band Tokio Hotel in de Mc Donalds en worden ze eruit gegooit voor hun neus! Zouden ze zich ooit nog kunnen vertonen voor Tokio Hotel?
    Vraagjes:

    Titel?
    Als ie komt ga je hem dan maken?
    Orgineel?

    xox Linda & Renee!

    Titel?
    Mc Donalds, Friends, Milkshakes and.. Tokio Hotel?!
    Als ie komt ga je hem dan maken?
    Jup
    Orgineel?
    Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Met vier vriendinnen en TH wordt het wel erg voorspelbaar! x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Haha Say je hebt gelijk!<3

    Titel?: TH ft. McDonalds Girls [ik ben er niet zo'n kei in xD] maar die van Say is goed.

    Als ie komt ga je hem dan maken? : Jah Duh

    Orgineel?: Jah, alle ik ken er toch niet meteen een. Maar soms een eetje voorspelbaar, maar dat vindt ik leuk


    everything you imagined, and more...

    Titel?
    Don't know XD zie Say
    Als ie komt ga je hem dan maken?
    Denk het niet
    Orgineel?
    Nee, wat Say al zegt, 4 vriendinnen en TH is wel erg voorspelbaar


    Life is hard and then we die

    Ja met die 4 vriendinnen is voorspelbaar enzo. Maar het idee voor de rest man XD

    Dat vind ik eigenlijk ook niet zo..


    Life is hard and then we die

    Oke jouwn mening..

    Titel
    Die van Say
    Als ie komt ga je hem dan maken?
    Weet niet. Vind het jammer dat TH erin zit :X
    Orgineel:
    Ik vind van wel.


    I live for the applause, you will die for it.