• Bericht verwijderd ivm anonimiteit.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 nov 2013 - 1:03 ]

    Je moet eens zoeken op witverlies. Als het daarop lijkt, dan hoef je je geen zorgen te maken. Dat is normaal. (:


    Let the Night embrace you

    als ik dat heb is het gewoon afscheiding, daar is niets mis mee en heeft elke vrouw volgens mij =) maar mocht je het echt zeker willen weten ga dan even naar je huisarts.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    -

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:32 ]

    Read1 schreef:
    Maar het is niet afkomstig van mijn eh.. Jeweetwel. Het is meer in de buurt van mijn kont.. En soms ook idd in de buurt van mijn.. Nou ja, dat dus... Dus ja, ik weet het niet zo (:
    dan denk ik dat het inderdaad van het zweten is. maar als je er echt niet gerust op bent nogmaals ga even langs de huisarts.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    voor medische vragen ben je beter af bij een dokter dan bij Quizlet-users meid


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het is beter als je langs de huisarts gaat, dat is toch echt wel wat betrouwbaarder dan dat je op onze antwoorden afgaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou het dan niet pijnlijk moeten zijn? Maar goed, als je je veel zorgen maakt en gezien je geschiedenis is het niet verkeerd om je ouders er misschien naar te laten kijken? En dan kan altijd nog besloten worden om naar de huisarts te gaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    -

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:32 ]

    Read1 schreef:
    Nee, het is absoluut niet pijnlijk. En ik zou er ook naartoe gegaan zijn als mijn stiefmoeder het niet zo minimaliseerde >.< Maar volgens haar is het echt zweet en volgens mijn stiefoma ook en is er dus niks aan de hand.. :O

    Nee, maar ik bedoel als er zich wel een fistel ontwikkelt? Zou het dan niet pijnlijk zijn? Heb geen idee, hoor. Maar lijkt mij zo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Nee, maar ik bedoel als er zich wel een fistel ontwikkelt? Zou het dan niet pijnlijk zijn? Heb geen idee, hoor. Maar lijkt mij zo.
    een fistel hoeft niet meer pijnlijk te zijn op begevenmoment is het gewoon dicht =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    -

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:32 ]

    Guinness schreef:
    (...)een fistel hoeft niet meer pijnlijk te zijn op begevenmoment is het gewoon dicht =)

    Wel, het lijkt mij dat je het niet altijd gewoon maar kan laten zitten en men het toch vaak laat verwijderen, omdat er zich een ontsteking vormt of kan vormen en het dus wel pijn veroorzaakt. Maar, afijn. Ik wil niet de dokter uithangen. We hebben 't toevallig vorig blok behandeld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Read1 schreef:
    Maar aan die fistel ben ik dus wel al drie keer geopereerd en normaal is het nu opgelost, die wond dan toch. En soms bevindt het zich meer naar voren in mijn onderbroek, dan weer naar achteren. Dus ik heb echt geen idee, want die fistel bevindt zich bijna bij mijn broekrand en daar vind ik zelden wit, heel soms maar. Dus ik weet niet wat het is..

    De huisarts kan je vast wel enige duidelijkheid geven. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Wel, het lijkt mij dat je het niet altijd gewoon maar kan laten zitten en men het toch vaak laat verwijderen, omdat er zich een ontsteking vormt of kan vormen en het dus wel pijn veroorzaakt. Maar, afijn. Ik wil niet de dokter uithangen. We hebben 't toevallig vorig blok behandeld.
    ik heb meerdere patienten behandeld met een fistel. een fistel hoeft niet per definitie pijnlijk te zijn, de ontstekingen die kunnen komen (vaak omdat de patient het niet goed verzorgd) die zijn pijnlijk.
    Een fistel is dus wel een risico op ontstekingen en onprettig heden, ook kan het groter of dieper worden of zelfs meerdere ontstaan (door de ontstekingen) daarom laten veel mensen het behandelen door het weg te laten halen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)ik heb meerdere patienten behandeld met een fistel. een fistel hoeft niet per definitie pijnlijk te zijn, de ontstekingen die kunnen komen (vaak omdat de patient het niet goed verzorgd) die zijn pijnlijk.
    Een fistel is dus wel een risico op ontstekingen en onprettig heden, ook kan het groter of dieper worden of zelfs meerdere ontstaan (door de ontstekingen) daarom laten veel mensen het behandelen door het weg te laten halen.

    Hm, ja. Ik doel ook meer op de ontstekingen. Al hebben wij 't meer gehad over fistels ín het lichaam (tussen mond en anus) en aangezien die toch vaak klachten veroorzaken.

    Hoe behandel je die fistels aan het oppervlak dan?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 21:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'