• Ik had dus een vraagje i.v.m. dit: ik doe mijn gehele profiel (naam, sign, pagina, profielfoto,...) dus per maand in het thema van een bepaald karakter (vanaf vandaag ^^). Nu is mijn karakter mannelijk. Valt het onder faken als ik het geslachtspoppetje ook verander (ik dacht daar ooit eens iets over gelezen te hebben...) van geslacht?
    Als dat zo is, ga ik het uiteraard niet doen, maar het is gewoon een vraag.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, dat valt eronder. Ik kreeg er zelfs een waarschuwing voor terwijl ik dat ook niet wist, haha.


    Your make-up is terrible

    Damnit ^^
    Dan doe ik het maar niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dat is toch logisch lijkt mij. Je hoeft niet alles van je te laten weten, maar als je iets laat weten met het wel waar zijn.:)


    ©1998

    Jup, zoiets staat in de huisregels


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fuuuuuu.
    Damnit, I liked leading life as a boy.


    No growth of the heart is ever a waste

    JamesPotter schreef:
    Jup, zoiets staat in de huisregels


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Jammer, 'k vind het er leuk uitzien :p


    Tijd voor koffie.

    Dat valt inderdaad onder faken. Maar eerlijk gezegd kijk ik nooit naar dat poppetje als ik iemand zijn profiel bezoek (Tenzij ik echt wel ga kijken voor het geslacht). Ik zou mijn profiel nu dus niet opnieuw helemaal veranderen omdat je dat poppetje niet mannelijk mag instellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tesserae schreef:
    Jammer, 'k vind het er leuk uitzien :p


    Dat dacht ik ook, maar als het niet mag dat doe ik het niet, want ik heb geen zin in een waarschuwing ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Faken
    Wat is faken?

    Het is op Quizlet niet toegestaan je voor te doen als een ander en/of te doen alsof foto"s van een ander aan jou toe behoren. Faken is bij de wet verboden en Quizlet kan hiermee serieus in de problemen komen.
    Het veranderen van het geslachtspoppetje in het geslacht dat je niet hebt, valt ook onder faken.

    Dit staat in de huisregels.
    Is het dan duidelijk? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Avarosa schreef:
    Dat valt inderdaad onder faken. Maar eerlijk gezegd kijk ik nooit naar dat poppetje als ik iemand zijn profiel bezoek (Tenzij ik echt wel ga kijken voor het geslacht). Ik zou mijn profiel nu dus niet opnieuw helemaal veranderen omdat je dat poppetje niet mannelijk mag instellen.


    Dat ga ik ook niet doen, ik laat het gewoon zoals het is, dat poppetje.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    (...)
    Dit staat in de huisregels.
    Is het dan duidelijk? =)


    Uhu ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik kreeg ook eens een waarschuwing toen ik als JohnHWatson door het leven ging :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hashirama schreef:
    Fuuuuuu.
    Damnit, I liked leading life as a boy.


    En bij jou is het geen waarschuwing? (cat)