• Ineens worden alle praattopics erheen gezet, maar waarom dit ineens? Ik dacht dat het RPG subforum voor RPG dingen bedoeld was en dat is dit overduidelijk ook. Ik vind het nogal stom, want mensen irriteren zich er al genoeg aan en nu word het offtopic er ook nog eens mee overspoeld. Dan koop je GM om RPG uit te zetten, maar moet je het offtopic ook ineens uitzetten omdat het daar ook al is, terwijl er ook andere topics tussen staan die je wel wilt zien. Ik vind dit echt heel erg raar, zeker omdat er niet eens een regel is die zegt dat het daar thuis hoort.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het ook wat vreemd inderdaad.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd, vooral niet als je de praattopics van sommige RPG's gaat bekijken. RPG's die over One Direction gaan en een praattopic hebben, praten in zo'n topic niet alleen over het RPG zelf, maar ook -en eigenlijk voornamelijk- over hele andere zaken, wat dus eigenlijk off-topic is.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd, vooral niet als je de praattopics van sommige RPG's gaat bekijken. RPG's die over One Direction gaan en een praattopic hebben, praten in zo'n topic niet alleen over het RPG zelf, maar ook -en eigenlijk voornamelijk- over hele andere zaken, wat dus eigenlijk off-topic is.


    Over het algemeen is dat niet zo, het gaat bijna altijd over de RPG's. Misschien moet er dan toezicht gehouden worden op die praattopics, want het hoort niet offtopic te gaan. Ook lullig omdat de andere topics eronder moeten lijden en de mensen die er weer mee overspoeld worden.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het er maar net aan liggen wat de inhoud van een praattopic is. Als het bijvoorbeeld gaat om afspreken met characters etc. dus als het echt met het RPG zelf te maken heeft, dat het wel thuishoort bij het kopje RPG.

    Maar met zat RPG's is het ook zo dat een praattopic er alleen maar is om off-topic te zijn en dus hoort dat ook in het off-topic gedeelte thuis naar mijn mening. Dus misschien dat er gewoon onderscheid gemaakt moet worden tussen een afspreektopic voor personages om bij RPG te blijven en voor de off-topic gelinkt aan RPG topics naar off-topic gedeelte moeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je hebt wel gelijk dat het irritant is dat ze tussen de echte onzintopics zitten, maar ik wil me niet voorstellen hoe de actieve topics eruit zien als de praattopics wegmoeten uit het offtopic-subforum ... bovendien wordt er meestal ook echt alleen maar over onzin gesproken. Het zou beter zijn moest er een speciaal subforum komen, maar dat is waarschijnlijk nogal veel geprogrammeer.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 17:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    In eerste instantie dacht ik ook dat het bij RPG hoorde, want het praattopic hoort bij de roleplay. Alleen er worden vaak genoeg zaken besproken die er niet bij horen, dus dan lijkt het nogal logisch dat het bij off-topic staat.
    Daarbij maakt het me niet eens zozeer uit waar het staat, áls het er maar is. Ik vind het namelijk irritant als ze in het RPG zelf praten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Presence schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd, vooral niet als je de praattopics van sommige RPG's gaat bekijken. RPG's die over One Direction gaan en een praattopic hebben, praten in zo'n topic niet alleen over het RPG zelf, maar ook -en eigenlijk voornamelijk- over hele andere zaken, wat dus eigenlijk off-topic is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Irvine schreef:
    Ik vind het er maar net aan liggen wat de inhoud van een praattopic is. Als het bijvoorbeeld gaat om afspreken met characters etc. dus als het echt met het RPG zelf te maken heeft, dat het wel thuishoort bij het kopje RPG.

    Maar met zat RPG's is het ook zo dat een praattopic er alleen maar is om off-topic te zijn en dus hoort dat ook in het off-topic gedeelte thuis naar mijn mening. Dus misschien dat er gewoon onderscheid gemaakt moet worden tussen een afspreektopic voor personages om bij RPG te blijven en voor de off-topic gelinkt aan RPG topics naar off-topic gedeelte moeten.


    Het hoort een praattopic te zijn over RPG's, geen offtopic over andere onzin. Misschien moeten daar gewoon regels over komen.


    Your make-up is terrible

    Hm, ik ben het eigenlijk wel met je eens, mits het Praattopic gebruikt wordt voor alles wat, behalve de RPG zelf.


    Tijd voor koffie.

    Michonne schreef:
    (...)

    Over het algemeen is dat niet zo, het gaat bijna altijd over de RPG's. Misschien moet er dan toezicht gehouden worden op die praattopics, want het hoort niet offtopic te gaan. Ook lullig omdat de andere topics eronder moeten lijden en de mensen die er weer mee overspoeld worden.


    Daar heb je wel een punt. Het is ook niet eerlijk dat andere topics nu hierop bestraft worden, om het maar even zo te noemen. Maar als op al die praattopics toezicht gehouden moet worden, denk ik dat de mods hun handen helemaal vol hebben hieraan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Michonne schreef:
    (...)

    Het hoort een praattopic te zijn over RPG's, geen offtopic over andere onzin. Misschien moeten daar gewoon regels over komen.


    Dat is de invulling die jij geeft aan zulk soort praattopics, dat het over de RPG's hoort te zijn. Ik geef daar bijvoorbeeld zelf een andere invulling, maar ook voor zaken over het RPG. Dus een mix van de onzin en de RPG. Maar zoals ik al zeg; dat is mìjn invulling.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik vind dat RPG topics over RPG's moeten gaan en ze dan ook gewoon onder het "RPG"-subforum horen. Als een RPG topic alleen maar vol staat met offtopic onzin, dan moet het naar het "Offtopic"-subforum worden verplaatst, anders niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben eigenlijk wel blij erom. :'D


    Some people are art and do art at the same time