• Ik zoek geen co-writer/co-auteur maar meer iemand die mij advies kan geven. Dit omdat ik graag weer actief wil gaan schrijven aan twee van mijn verhalen. Maar omdat ik soms nogal van de hak op de tak spring en dan niet weet hoe ik het zeg maar anders kan schrijven. En dan hoor ik jullie bijna denken, daar zijn toch beta-readers voor? Ja maar om die er nou regelmatig mee lastig te vallen. Die mensen hebben het vast ook druk met andere schrijvers/schrijfsters helpen en hoofdstukken nakijken.

    Dus wil iemand mij helpen om beter te schrijven en/of duidelijker te schrijven?

    Het gaat dan om eens in de twee weken aangezien ik denk dat we het allemaal wel druk hebben met school of andere dingen.


    Physics is awesome

    Waar gaan je stories over?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Waar gaan je stories over?


    Ik heb je even een pb gestuurd met wat info.


    Physics is awesome

    Ik wil ook wel helpen.:)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Ik wil ook wel helpen.:)


    Het word nog druk. Ik stuur je meteen even een pb.


    Physics is awesome

    Is goed!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Een soort storybuddy? Dat ken ik, ik ben het ook al voor een story van Dooddoenervo. Ik help hem dan met spelfouten, geef hem tips voor de verhaallijn en steun tijdens een writersblock en heb een cover voor hem gemaakt. Als je zoiets bedoeld, dan help ik graag. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Een soort storybuddy? Dat ken ik, ik ben het ook al voor een story van Dooddoenervo. Ik help hem dan met spelfouten, geef hem tips voor de verhaallijn en steun tijdens een writersblock en heb een cover voor hem gemaakt. Als je zoiets bedoeld, dan help ik graag. (:


    Dat is precies wat ik bedoel.


    Physics is awesome