Heey,
Ik zit met J een paar keer in een groepje. Met Wabo ging het al mis, we hadden een datum afgesproken om de dia's in te leveren dat deed ze dus niet. Wij hadden gevraagd hoezo niet maar dan loopt ze weg. Na een poos hadden we het gelaten maar met het oefenen van de presentatie in de klas deed ze alles anders dan afgesproken en wou ze alles anders gaan doen. Ik heb daar geen problemen mee maar als het hele groepje dit niets vind dan niet. Dus ik onderbouw gewoon rustig mijn mening enzo vervolgens loopt ze weg. Na toen zat ik er even echt doorheen en de docent heeft er wat van gezegd. Nu moeten we voor ontwikkelings Psychologie een spel maken. Dat ging prima alleen wilt zij telkens het minste werk gaan doen. Nu hebben wij gezegd dat ze de dobbelsteen ook moet maken. Nu komt het volgende. Ik heb in mijn vakantie een verslag voor ons gemaakt, A en L hebben een hele powerpoint en spel verder in mekaar gezet. nu vroegen we of iemand het speluitleg gaat doen morgen is het gelijk ikke niet. Dus ik heb er gewoon wat van gezegd maar ik word er echt schijt ziek van.
Het gaat met mezelf al niet goed en door dit zie ik het af en toe allemaal even niet meer zitten. Telkens als ik haar op een normale, rustige en vriendelijke manier zeg van goh je hebt het zo gedaan maar misschien kun je het zo doen of van heey waar blijft je dia die zouden we allang ingeleverd hebben maar telkens negeert ze me, praat ze door me heen of loopt ze weg. En in de pauze's komt ze bij ons zitten en gaat ze tegen me lopen klagen over hoe slecht ze het wel niet heeft.
Sorry voor het zeik verhaal maar ik kan hier dus zo niet tegen want de afspraken komt ze niet na enzo. Heeft iemand tips?? MIjn mentor en leerkracht weet dit ook al
Change is for weirdos ~ Niall Horan