• Hee!

    Ik wou graag even mijn week delen met jullie. :Y)
    Afgelopen week ben ik met het 3e jaar human resources management op introductieweek geweest. Het is standaard voor deze afstudeerrichting dat we met de hele richting op introductie gaan omdat dit het laatste jaar is en goed is voor de band in de klas. Ook omdat we later in het werkveld elkaar kennen en als we eens een vraag hebben, we altijd bij elkaar terecht kunnen. =)

    In ieder geval: we gingen van maandag tot vrijdag naar de Belgische Ardennen voor een teambuildingsweek. Verdeelt in 2 groepen zaten we in een oude boederij/hoeve. Van daaruit gingen we iedere dag activiteiten doen waarin je jezelf kan tegenkomen en dergelijke. Iedere activiteit werd daarna uitvoerig besproken met de groep en door zo’n groepsgesprek kom je meer over jezelf te weten en zoiets is dus goed voor je persoonlijke ontwikkeling. Maar daar zijn jullie allemaal niet in geïnteresseerd (hoe ik mezelf ervaren heb enzo).

    We hebben echt leuke opdrachten gedaan!
    - We zijn ’s nachts individueel door een oude verlaten treintunnel individueel moeten wandelen. Ik wandelde als laatste en dat was best ‘vies’ omdat je weet dat er niemand achter je loopt en wie weet wat voor vieze pedo’s hielden ons in het oog voor we de donkere tunnel (zonder licht) binnen gingen en mij achterna zouden gaan. Ook was het muisstil in de tunnel en zag je geen steek, er waren ook veel lekken in de tunnel waardoor je geregeld water op je kreeg en door diepe plassen moest lopen. Het was een lange kilometer!
    - We hebben een dropping gedaan waarbij we de rivier de Lesse niet uit het oog mochten verliezen en zelfs door de rivier moesten wandelen.
    - We hebben rots geklommen en aangezien ik geen hoogtevrees heb ofzo en niet ‘uitgedaagd’ werd, heb ik geblinddoekt de rots beklommen. En toen we boven waren 2u later zaten we enorm hoog.
    - We hebben 4u in een grot gezeten. We moesten eerst een ‘kamer’ vinden met een brandend kaarsje. Daar moesten we onze lichten uitdoen en bezinnen in het donker. Daar hebben we ook een ‘koker’ gedaan. Dat is een gang die schuin omhoog gaat en rond is zoals een koker. Die zijn we één voor één opgeklauterd en de begeleider zei dat het niet veel groepen lukt van de eerste keer boven te geraken zonder iemand naar beneden schuift. Met enkelen hebben we ook een doorgang doorgeklefferd dat de ‘brievenbus’ noemt. Dat was een nauwe doorgang. Ook hebben we met 3 nog de ‘lange gang’ doorgeklefferd. Dat is een nauwe, lage gang vol rotsen en stenen waar je op je buik moest liggen en op je armen/ellenbogen vooruit moest gaan. Was echt leuk allemaal maar ik heb er enorm veel blauwe plekken aan over gehouden.
    - We hebben een individueel hoogteparcours gedaan. Dat is geen normaal touwenparcours, maar losse gedeeltes waar je met 1 persoon op kan.
    - We hebben een rappel gedaan van 30 meter in een grot langs de Maas. Was ook enorm leuk!
    - Voor de rest hebben we enkele kleine opdrachtjes gedaan.

    Kortom ik had een geweldig leuke week. Ik heb een geweldige klasgroep! En chapeau als je heel deze beginpost hebt doorgelezen! =P

    Hoe was jullie week?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn week was hectisch, maar eindigde leuk; het ging goed op werk vandaag.


    26 - 02 - '16

    Oooooh, vet, dat klinkt echt geweldig :D ik wil ook een teambuilding met mijn klas, we hebben nu onze eigen vriendengroepje, in totaal zijn het er twee.

    Ik had zelf een beetje rare week. Maandag voor school naar Groningen geweest, dinsdag en woensdag nutteloze dagen op school. Donderdag les met twee anderen gehad en 's avonds op een locatie fotograferen en gisteren dan weeer school waar ik het eerste uur niks kon doen omdat mijn laptop niet wilde opstarten. Heb wel andere schoolweken gehad :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dat klinkt allemaal heel erg leuk. ^^
    Mijn week was best saai. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit klinkt echt als een nachtmerrie voor mij haha :')


    Life is hard and then we die

    Wat leuk voor je zeg! Mijn week was gewoon normaal.. net zoals alle andere weken.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:11 ]


    Some people are art and do art at the same time

    PUKKELxDING schreef:
    Dit klinkt echt als een nachtmerrie voor mij haha :')


    The universal language of art.

    Scorpia schreef:
    TL;DR

    ?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    ?


    Too long; didn't read.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    TL;DR


    Waarom is het dan überhaupt nodig om dat te posten? Het voegt totaal niets toe aan het topic, dus dat snap ik nooit. :')




    OT: Ik zou zoiets echt vreselijk vinden, haha. Ik heb wel hoogtevrees en ik heb slechte ervaringen met droppings. Niets voor mij, maar het is natuurlijk mooi als jij het wel leuk had. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan