kan iemand me een beetje simpel uitleggen
hoe de roulette in zijn werk gaat ? Ik snap er dus echt weeral niks van, iedereen doet een poging, maar ik denk dat ik achterlijk ben fz
byebye x
sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !
Dus je speelt het bv. met vier spelers. Vier geweren dus. 1tje is geladen en je haalt ze allemaal door elkaar. Dan neem je elk een geweer, plaatst je hem tegen je hoofd en schiet. En dan maar hopen dat je niet ge geladen geweer hebt...
Dus je speelt het bv. met vier spelers. Vier geweren dus. 1tje is geladen en je haalt ze allemaal door elkaar. Dan neem je elk een geweer, plaatst je hem tegen je hoofd en schiet. En dan maar hopen dat je niet ge geladen geweer hebt...
je meot wel gek zijn om dit spel te spelen,
ik zie het al voor mij
zo van die ladderzatte soldaten die niets beter te doen hebben en ff mee gaan doen met dit speel en hun leven in twee minuten kwijt zijn ,
omg.
sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !
wat ze ook doen is 1 pistool met bijvoorbeeld 6 plaatsen voor een kogel. In ééntje doen ze een kogel, dan draaien ze het ding en zetten het tegen iemands hoofd.
Iets anders, maar dood ga je toch wel x'D
wat ze ook doen is 1 pistool met bijvoorbeeld 6 plaatsen voor een kogel. In ééntje doen ze een kogel, dan draaien ze het ding en zetten het tegen iemands hoofd.
Iets anders, maar dood ga je toch wel x'D
Ja,, zo ken ik het ook, Ik dagt all toen ik die ander leeste van 4 geweren,, want ik ken het zo. maar blijkbaar heb je dan ook andere versies ofzo,,Maar even iets ander,, hoezo wil je weten hoe dat gaat dan?!?