Naam
Lene. Maar ik prefereer Lena, want geef toe: Lene is de domste naam ooit.
Leeftijd
Ik ben veertien en geboren op de achttiende van februari 1999.
Een klein boerengat in België in de buurt van Kortrijk.
Kort iets over mezelf
Uh, mijn leven is niet echt boeiend, dus daar ga ik niemand mee lastigvallen. Ik heb een zus en een halfzus, mocht dat interessant zijn. Geen huisdieren en mijn hobby's zijn tekenen, schilderen, lezen, muziek beluisteren, schrijven en films en series bekijken. Ik hou van Nirvana, punk en grunge muziek, indie/alternatieve rock, John Greens boeken, Rick Riordans boeken. Buitenschools doe ik piano en tekenacademie. Ik hoop dat ik in het vijfde middelbaar naar het Sint-Lucas in Gent mag gaan, om daar Vrije Beeldende Kunsten te gaan volgen en ik zou ook graag een boek uitgeven, wat nooit gaat gebeuren.
Stand Alones
OP • Lena's Bibliotheek van Onbekende Verhalen.
Stand Alones
Lopende Verhalen • 2
HP • Painted in sin • Draco Malfoy
Wanneer Aurora wakker word in één van de meest bewaakte kluizen van Gringotts, heeft ze vrijwel geen besef van plaats en tijd. Ze herinnert zich niks meer. Noch hoe ze daar terecht kwam, noch wat haar naam ook maar mag zijn. De enige aanwijzing naar haar verleden is het teken op haar rug: een driehoek, met een cirkel en een verticaal lijntje erin. Aurora heeft geen idee waar het teken voor staat. Maar dan word ze gevonden door een jonge tovenaar, welke haar vertelt dat zij zijn zus is. Aurora is op haar hoede, maar ze beseft dat ze hulp nodig heeft om haar herinneringen terug te vinden. Wat Aurora echter niet weet is dat haar zoektocht naar haar verleden slechts het begin is van alle problemen.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
HP • Love will lighten the dark • Teddy & Victoire
Teddy Lupin, de zoon van Remus Nymphadora Lupin, en Victoire Weasley, de dochter van Bill en Fleur Weasley, beginnen aan hun laatste jaar Hogwarts. Geheimen komen aan het licht, verborgen gevoelens worden luidop uitgesproken en meer drama dan ooit komt hen tegemoet.
In samenwerking met Melissa
Momenteel Inactief • 2
OP • The Tale of Me and Her.
Als Blaize de buitengewone, onpopulaire Genesis ontmoet op het dak, lijkt er iets te zijn aan haar wat hij nooit eerder had opgemerkt en slaat de vonk over. Haar manier van antwoorden en kledingstijl is geheel anders dan die van de andere meisjes met wie hij geweest was en haar passie voor de poet en schrijver Edgar Poe fascineert hem, terwijl zij niet veel van hem lijkt te hebben. Maar wanneer ze meer tijd doorbrengen samen, komen ze elkaars diepste geheimen te weten en begint Blaize zich af te vragen wat het meisje allemaal verborgen houd voor hem en de wereld. Maar al snel word hij een deel van haar grootste geheim tot nog toe en hij voelt zich verplicht bij haar te blijven tot het bittere eind.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
OP • Revolutie.
Het is het jaar 7891 N.C.
De wereld raakt in decadentie en vergetelheid. Uitdroging, bosbranden en vulkaanuitbarstingen teisteren de ooit zo vredevolle aarde. Europa, Oceanië, Azië en Zuid-Amerika zijn door die natuurrampen al van de kaart geveegd en ook het laatst overgebleven continent overleeft niet lang meer. Maar de natuur is niet de enige vijand van de bevolking van Noord-Amerika. Een tiran die zichzelf generaal Sparta laat noemen, neemt de macht over van de landen na de moord op president Miranhi. De generaal is zowel geliefd als gehaat. Vele steden raken in verval door de rellen tussen beiden partijen. Ondertussen, ergens in de buitenbuurten van het vroeger New York, word een jong meisje achtergelaten door haar arme ouders en komt in het kampement van het verzet terecht. Die mensen, die zichzelf 'de Mob' heten, zien potentieel in het meisje en trainen haar tot een soldaat. Maar wat als ze verliefd word op een aan- hanger van de president? Wat gebeurt er met de andere Mob-leden? Wat gebeurt er met generaal Sparta? Behalen de rebellen de overwinning, of beginnen ze diep in hun hart te begrijpen dat aan deze oorlog geen einde komt?
Twee op twee RPG • 1
TMI • Shadows in the Dark Ages.
Parijs, Frankrijk. Het jaar 1072.
Onder het bewind van de jonge Filips I, ontmoeten twee schaduwjagers elkaar tijdens een gevecht met een demon. Die vertelt hen vlak voor zijn dood over een meester. Nieuwsgierig en wantrouwend naar die meester en diens bedoelingen raken de jonge schaduwjagers verstrikt in een netwerk van verraad en oude onopgeloste familievetes.
In samenwerking met Cheryl
Gedichten • 1
If I Could
[ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 23:07 ]
kindness is never a burden.