Hooi! (:
Ik weet niet of dit topic hier goed staat, ik zat namelijk te twijfelen tussen Multimedia en het Stamcafe.
Maar goed, laat ik maar eventjes ter zake komen. Ik heb momenteel namelijk een mobieltje, en tsja... Daar kun je mee bellen en smsen en that's it. Ik zou daarom dan ook graag een nieuw mobieltje kopen, een smartphone. Maar ik heb helemaal geen verstand van mobieltjes!!
Momenteel heb ik 70 euro in mijn portomonnee, maar dat is dus gewoon contant. Dat is gewoon gemakkelijk als ik daarvan iets koop, omdat ik van mijn moeder niet zelf mag bankieren. Maar goed, dat terzijde, want ik kan in principe heus wel meer uitgeven. Ik wil zelf gewoon niet boven de 100 euro uitkomen. Ik denk dat een prepaid toestel het handigst is, maar je schijnt ook een goed en toch goedkoop abonnement te kunnen krijgen en dan het toestel gratis. Wat vinden jullie? Er is mij wel aangeraden om géén Samsung te nemen, dus dat doe ik dan ook maar beter niet.
Wat voor mobieltje raden jullie aan, en waarom? Alvast héél erg bedankt voor jullie hulp!
Edit: Als ik meer dan 100 euro moet betalen kan dat best hoor. Maar ik vind 100 euro al een best groot bedrag, vandaar. Maar zoals ik ook al zei daarom; Ik heb geen verstand van mobieltjes en dus ook niet van de prijs die ik ervoor betalen moet.
Wat is verder handiger: Prepaid of een abonnement?
Edit 2: Als een Samsung helemaal niet zo slecht is als dat vrienden van me zeggen wil ik ook opzich wel een Samsung nemen hoor, zolang ie maar goed werkt.
[ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:29 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •