omg, help!
Ik heb een vriendje. Hij is super leuk <3 Het is wel een lange afstands realtie.. Hij woont in Friesland, en ik in Noord-Holland. (ga me niet stalken :p)
Ik chat elke dag met hem. Alleen heb ik een jongen in mijn klas. Hij heet P. Hij is wel aardigg, maar ik weet niet of ik hem leuk vind.
Let me tell you how we met xp:
Het was de eerste schooldag. Twee klassen (waarvan eentje mijn klas was :p) , moesten naar een lokaal. Ik had niet goed geluisterd, dus ik wist niet welk lokaal het moest zijn. Ik keek rond of ik nog mensen uit mn klas zag, maar ze waren al weg. Ik zag alleen 1 jongen die ik had gezien op de kennismakingsdag.
Ik vroeg aan hem, (P.) of hij wist welk lokaal het was. Hij wist t ook niet, dus ik vroeg of we samen zouden zoeken naar lokaal :p
( ik wou niet alleen zoeken want ik was verlegen om alleen door de gangen te gaan xDDD Uiteindelijk was het wel een goed idee ;p )
Ik heb hem daarna niet meer gesproken maar ja xd, iedereen in de klas zei dat hij, P., mij leuk vond.
T boeide me niet egt veel, maar vond t wel leuk, wnt ik ben niet bepaalt de knapste xd , vind ik :p
maar waar was ik.. oja ! Hij zat aan de andere kant van de klas, maar mijn vriendinnen zeiden dat hij vaak naar me keek. Laatst, votige week voelde ik hem bij wiskunde naar mij kijken.. Het is echt irri als je moet doen alsof je niet weet dat iemand naar je staart xdd je wilt kijken maar dan ja xdd
uhhh, hij zit al een tijdje voor me met een andere klasgenoot, want we hbbn vaste plekken. Hij draaiit zich te vaak om, maar het is wel heel gezellig. Alleen de docenten vinden het irritant in bijna elke les worden we gewaarschuwd xd mensen kijken ons dan raar aan Een keer, bij engels moesten we nablijven!!! hahahahahha ! De docent mag ons niet xd
ook draaiide hij zich een keer om, en toen keek hij me aan, hij heeft mooiie ogen Ik keek hem natuurlijk ook aan, en toen moest ie lachen xd idk maar volgens mij wist ie niet wat je op zo'n moment moet doen. ik lachte terug en toen draaide hij zich weer om en ging veder met schoolwerk xDD
Oja ! maar, hij heeft een vriendin, een paar dagen later nadat mensen zeiden dat hij mij leuk vond. Ze zeggen dat hij alleen met d'r heeft, omdat ze knap is. Ja oke, ze is wel knap, maar idk. Wrm ben ik niet knap as hell ?!?!
Is dit jaloesie..? idk
Do i like him..? idk
Ga ik 'vreemd' ? idk
Ben ik weird? waarschijnlijk wel xDDD
Am i pretty..? i hope..
please help me
ps. sorry voor zoveel tekst xd
I even don't know what my feelings are.. xo