• okee dan, ik was aan het rondkijken op twitter en toen vond ik dit account:
    https://twitter.com/Time4Depression
    Echt, echt, echt niet meer normaal..
    Ze zetten er serieus zulke dingen op;

If you suffer from actual depression, maybe you shouldn't follow this account.
    To non-depression sufferers: you're fat & you will die alone

No matter what you do, or how hard you try, you will fail.

You made it through the weekend, so you know what that means: Nothing. Your life means NOTHING.

Your self-hate is really just good judgement.

'The best way to predict the future is to create it'.

Square schreef:
    Dat soort dingen zijn waarschijnlijk grappig bedoeld, maar ze slaan de plank echt flink mis. Grapjes maken over iets waar veel mensen ongelofelijk mee worstelen is niet stoer, maar getuigt vooral van je eigen betreurenswaardige onwetendheid. Belachelijk.

Exactly.

26 - 02 - '16

Inderdaad, ik verspil mijn leven door dit te lezen, jullie hebben voor één keer gelijk.
    *Klikt Twitter weg en denkt bij zichzelf: "What the fuck, dit is echt bullshit.*

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Okay ik vind het best grappig :') Het is obviously niet bedoeld om mensen echt depressief te maken maar gewoon om slechte grappen te maken. En na al die 'omg you are amazing the way you are' en 'you are beautiful' 'dont let anyone tell you you can't do it'- accounts vind ik het wel tijd voor een tegenhanger. Want daar heb ik dus een hekel aan, die accounts die iedereen alleen maar vertellen hoe 'mooi' ze wel niet zijn.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Irvine schreef:
    (...)

Grap account? Eerder triest account.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Nym schreef:
    Okay ik vind het best grappig :') Het is obviously niet bedoeld om mensen echt depressief te maken maar gewoon om slechte grappen te maken. En na al die 'omg you are amazing the way you are' en 'you are beautiful' 'dont let anyone tell you you can't do it'- accounts vind ik het wel tijd voor een tegenhanger. Want daar heb ik dus een hekel aan, die accounts die iedereen alleen maar vertellen hoe 'mooi' ze wel niet zijn.
    Dit, ja. :')

I live for the applause, you will die for it.

Wat een onzin zeg :P
    Konden ze geen optimistischer account maken?
    Want pessimistisch zijn en cynisch doen dat kan iedereen wel.
    Het is in het leven meer de kunst om optimistisch te blijven wat er ook gebeurd.
    Ik vind namelijk dat in de meesten gevallen cynisme uiten wel erg makkelijk is.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.