• okee dan, ik was aan het rondkijken op twitter en toen vond ik dit account:
    https://twitter.com/Time4Depression
    Echt, echt, echt niet meer normaal..
    Ze zetten er serieus zulke dingen op;

    If you suffer from actual depression, maybe you shouldn't follow this account.
    To non-depression sufferers: you're fat & you will die alone

    No matter what you do, or how hard you try, you will fail.

    You made it through the weekend, so you know what that means: Nothing. Your life means NOTHING.

    Your self-hate is really just good judgement.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dit soort dingen moet je ook niet echt serieus nemen lijkt me, het is waarschijnlijk gwn een grap account.

    LeDerp schreef:
    Dit soort dingen moet je ook niet echt serieus nemen lijkt me, het is waarschijnlijk gwn een grap account.


    Kan wl zo zijn maar voor sommige mensen die al depressief zijn, komt het toch hard aan..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    LeDerp schreef:
    Dit soort dingen moet je ook niet echt serieus nemen lijkt me, het is waarschijnlijk gwn een grap account.


    Grap account? Eerder triest account.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Grap account? Eerder triest account.


    Uhu :X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Irvine schreef:
    (...)

    Grap account? Eerder triest account.

    Amen!


    -

    Dat soort dingen zijn waarschijnlijk grappig bedoeld, maar ze slaan de plank echt flink mis. Grapjes maken over iets waar veel mensen ongelofelijk mee worstelen is niet stoer, maar getuigt vooral van je eigen betreurenswaardige onwetendheid. Belachelijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vind het wel grappig :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Vind het wel grappig :')


    euh.. Whut?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Amen to what Irvine said!

    Square schreef:
    Dat soort dingen zijn waarschijnlijk grappig bedoeld, maar ze slaan de plank echt flink mis. Grapjes maken over iets waar veel mensen ongelofelijk mee worstelen is niet stoer, maar getuigt vooral van je eigen betreurenswaardige onwetendheid. Belachelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het ziet er naar uit dat de beheerders van dat account blijkbaar niets beters te doen hebben met hun tijd. Zielig.

    Draculea schreef:
    Het ziet er naar uit dat de beheerders van dat account blijkbaar niets beters te doen hebben met hun tijd. Zielig.


    waarschijnlijk niet nee ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Irvine schreef:
    (...)

    Grap account? Eerder triest account.

    Mij hoor je ook niet zeggen dat het een stijlvolle actie is, ik zeg alleen maar dat de kansloze figuren die hier hun vrije tijd in steken het waarschijnlijk niet gemeen bedoelen.

    LeDerp schreef:
    (...)
    Mij hoor je ook niet zeggen dat het een stijlvolle actie is, ik zeg alleen maar dat de kansloze figuren die hier hun vrije tijd in steken het waarschijnlijk niet gemeen bedoelen.

    nou.... ik denk anders ook niet dat ze het aardig bedoelen...


    'The best way to predict the future is to create it'.

    LeDerp schreef:
    (...)
    Mij hoor je ook niet zeggen dat het een stijlvolle actie is, ik zeg alleen maar dat de kansloze figuren die hier hun vrije tijd in steken het waarschijnlijk niet gemeen bedoelen.


    Dat begreep ik ook wel, maar meer dat het dan een grapaccount genoemd wordt. Dit vind ik te bespottelijk voor woorden, want ondanks dat ik niet een depressie heb, raakt mij dit wel. En ik zie niet in hoe dit niet gemeen bedoeld kan worden, terwijl ik bijna altijd wel het goede in mensen zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Peculiaris schreef:
    (...)
    nou.... ik denk anders ook niet dat ze het aardig bedoelen...

    Zoals ik al zij, dit doen mensen gewoon omdat ze zich vervelen en dit moet je niet zo serieus nemen. Ik loop dat hele pulpaccount echt niet te verdedigen, want het is in zekere mate triest en vrij kansloos, maar het is waarschijnlijk niet puur en alleen aangemaakt om mensen te kwetsen. Bovendien, je kiest ervoor om dit te volgen, je bent echt niet verplicht om alle berichten te lezen.