• Heeeeeeeeeey
    Mijn vriendin zegt dat er een POTC 4 komt rond 2011. Johnny Depp doet zeker mee, en van Keira en Orlando zijn ze nog niet zeker. Het 4e deel zou waarschijnlijk Fountain of Youth gaan heten. En er zouden nog een deel 5 en 6 komen.
    Mijn vraag:
    IS DIT WAAR?

    danku (flower)


    rules don't stop me

    Mijn vriendin is POTC verslaafde. Die zei dat er wel een deel 4 zou komen ofzo? Ik heb er geen verstand van x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als iemand hier meer info over heeft..


    rules don't stop me

    ooh ik ben niet op de hoogte van dat soort dingen; maar t zou wel kwoel zijn^^

    maar dan wel met de zelfde acteurs!


    it's cool to know nothing.

    dat kan
    ik had gelezen dat er misschien nog een nieuwe film van POTC zou komen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    in de hitkrant stond wel dat Johnney Depp iets van 60 miljoen kreeg als hij weer mee ging doen (of die 60 miljoen was alvast een voorschot:S)
    meer weet ik ook niet *hoopt wel heel hard dat er nog een komt*


    I am an idiot, I move.

    Ik zal het eens vertellen héa:

    Er komt een POTC 4. Orlando Bloom speeld er waarschijnlijk neit in mee, want zn rol is op.
    Keira Knightley zou normaal moeten terug komen, maar ik denk dat ze niet weer wou.

    En er is sprake geweest dat Zac Efron de Rol Van Johnny Depp zou overnemen, maar ik denk neit dat dat doorgaat, maar is er mss nog wel kans dat Zac Efron er in mee speelt.


    everything you imagined, and more...

    in de hitkrant stond wel dat Johnney Depp iets van 60 miljoen kreeg als hij weer mee ging doen (of die 60 miljoen was alvast een voorschot:S)
    meer weet ik ook niet *hoopt wel heel hard dat er nog een komt*

    Ik hoop ook dat er nog een deel komt

    *verslaafd*


    rules don't stop me

    Er komt er waarschijnlijk nog wel eentje. Als je deel 3 heb gezien weet je dat het een open einde is, dus het zou me niets verbazen! xD