• Nou moet ik dus uit een lijst een van kenmerkende aspecten eentje uitkiezen en deze 'uitwerken' maar ik weet helemaal niet wat dat uitwerken inhoud. Wat moet er in een uitwerking van een kenmerkend aspect? Zou iemand me kunnen helpen of een goed uitgebreid voorbeeld kunnen geven? Ik heb voor het kenmerkend aspect de groei van het Romeinse imperium waardoor de Grieks-Romeinse cultuur zich in Europa verspreide gekozen.


    You were born original, don't die as a copy.

    De vraag is waar het nou precies een kenmerkend aspect van is. Ik denk dat je dan gewoon daar van uit moet gaan en moet proberen te beschrijven waarom die groei van het Romeinse imperium waardoor de Grieks-Romeinse cultuur zich verspreidde zo belangrijk is voor het onderwerp waar jullie het over hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De vraag is waar het nou precies een kenmerkend aspect van is. Ik denk dat je dan gewoon daar van uit moet gaan en moet proberen te beschrijven waarom die groei van het Romeinse imperium waardoor de Grieks-Romeinse cultuur zich verspreidde zo belangrijk is voor het onderwerp waar jullie het over hebben.


    Aha.....ik snap het nog steeds niet echt.:$ Toch maar proberen er iets van te maken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou kijk, het Romeinse imperium was immens. De Romeinen waren helemaal idolaat van de Griekse cultuur, dus ze probeerden dat na te doen - wel met hun eigen elementen daar aan toegevoegd natuurlijk.
    De vraag is, waarom is deze cultuur zo wijdverspreid? Dat antwoord heb ik net gegeven. :Y) Dat moet je dus helemaal uitwerken totdat je er een mooi essay van hebt gemaakt.


    "Well, well. Look who we've got here!"